GEEN fonts in netwerkprinter

Status
Niet open voor verdere reacties.

de wegwezer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
2
Beste Lezer

Ik ben werkzaam als ict-stagair op een basisschool en dus een beginnend netwerkberheerder.
Openze school staan ca. 50 pc's en 4 netwerkprinters aangesloten op een netwerk. Echter een van onze netwerkprinters (Canon LBP8-II Laserjet Printer) geeft geen afdrukken meer ook niet als je rechtstreeks op de netwerkprinter een test-pagina af wil drukken. Zowel on-line als off-line niet.
Nadat de printer wordt aangezet en de printer is opgewarmd geeft de display de volgende melding "17 U<- ->L Feed".
Hierover heb ik gebeld met Canon en deze foutmelding is bij hen niet bekend. Deze foutmelding staan ook niet in de gebruikershandleiding van de Canon LBP 8-II Laserjetprinter. Tevens heb ik geprobeert om via de richtlijnen van de handleiding de standaardinstellingen te ressetten of nieuwe fonts te laden maar niet werk ook niet.
Tevens heb ik de gedachte dat eventueel de batterij leeg kan zijn,maar waar zit deze (als deze er al in zit)???
Hoe moet ik nu verder????
 
batterij in een laser? nooit van gehoor. de toner is toch niet leeg he. misschien kun je de firmware flashen ofzo
 
Een batterij ten behoeve van het geheugen om bijvoorbeeld de fonts of de fabrieksinstellingen in vast te hoeden (denk ik).
De toner zit nog voor 75% vol en is ook niet beschadigd.
Firm-ware flashen?? Hoe werkt dit? Moet ik dan eerst de firm-ware downlaoden op een P.C. en dan...
Graag een heldere uitleg!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan