Ps2 Emulator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht ook dat die niet illegaal ware maar Dolfhin en Apostel zegge van wel, ik weet het niet.
Is dit illegaal mr mod ;)
 
volgens mij niet.

Volgens mij zijn de emulators niet illigaal.Of kan ik het mis hebben.
 
Ik denk het zelf ook niet.
Ik wil eigenlijk een soort emulator waarmee ik spelle (legaal) kan spele op mijn computer (mbv dvdspeler ?)
Want ik ken iemand die speelt Xbox spelle op zn pc.
Dan zal dit ook wel mogelijk zijn voor de Ps1 denk ik
 
een emulator is zeker niet illegaal mits het spel dat ermee gespeeld word legaal in het bezit van de emulator gebruiker is. Ik zie dan ook niet in dat er geen discussie over zou kunnen worden gevoerd. Wel zijn links naar downloadsites voor zgn. roms uiteraard uit den boze.

succes
 
Ik heb legale ps1 spele dus is het niet illegaal maar mag hier wel de naam van zon emulator genoemd worde ?
Zoja noem eens een goede :p
 
ePSXe is een goede emulator.
Je moet daar wel ff plugins bij downloaden, maar als je eenmaal alles goed ingesteld hebt werkt ie prima.
 
geen link geven.

Nou,waarom mag je dan geen link geven,het is toch legaal.
 
Je heb gelijk, als het toch legaal is (ik heb legale spelle)
Maar ik zoek wel ff naar ePSXe via google

Bedankt :thumb:
 
Er bestaat nog geen PS2 emulator, er is er wel een in ontwikkeling en deze schijnt al sommige spellen te kunnen afspelen, maar is nog vooral gericht op demo's.
ik geloof dat hij PCSX ofzo heette, maar weet het niet zeker. Als je die hebt hoef je ook niet te weten welke extentie het is, omdat hij alleen bestanden van die extensie opent.
 
ja.

Ja,dat was hij.Maar als je het merendeel demo's erop kan afspelen lijkt dat mij ook niet zo prettig.
 
nee, maar zoals ik al zei is hij nog in ontwikkeling, en als het goed is zouden spellen het moeten doen in de volledige versie.
 
Geplaatst door KwarK
als het goed is zouden spellen het moeten doen in de volledige versie.

Tegen de tijd dat de ps3 uit is dus ? Maar die xbox emulator is volgens mij ook b*lsh*t want m$ bewaakt zijn papiertjes (met de specs der op) echt wel.
 
die xbox emulator is volgens mij ook b*lsh*t

Nou zoals ik gehoord heb is die wel goed, je kan heel makkelijk XboX spelle spele op je computer en het is nog goede kwaliteit ook
 
Geplaatst door Dolfhin


Tegen de tijd dat de ps3 uit is dus ? Maar die xbox emulator is volgens mij ook b*lsh*t want m$ bewaakt zijn papiertjes (met de specs der op) echt wel.

uhm zo lang duurt dat ook weer niet, schijnt al aardig ver te zijn...
 
Mag je ook niet zown emulator hebbe als je de PS2 ook echt hebt?:D
 
als er iemand nog nieuws heeft over emulators voor PS2... hou ons op de hoogte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan