Snelheid verhogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Berichten
737
Op internet en op Warez sites enzo zie je vaak van die programma's die beweren je internet verbinding te boosten of wat dan ook. Maar nu iwl ik graag weten of iemand hier daar positieve ervaringen mee heeft, welk programma dat was en hoeveel sneller internet er eigenlijk van werd...

Ik heb een Wanadoo Breedband verbinding. Mijn downstream is nu ongeveer tussen de 60 en 80 kb/s. Vind ik persoonlijk nogal weinig...
 
geloof die onzin niet, kijk wat voor verbinding je hebt aangeschaft en check op www.speedtest.nl eens of het ongeveer klopt.
voor het downloaden van bestanden is vaak wel snelheidswinst te behalen, kijk daarvoor op www.freshdevices.com


succes
 
Is alleen maar spyware, het boost helemaal niet je snelheid.

Maar als je sneller wilt downloaden dat kan wel! Download DAP op http://www.speedbit.com.

Wat DAP doet is eigenlijk dit.
Stelvoor je download een proggie van 30 MB.
DAP zoekt dan de snelste servers uit en download
- 10 mb, van bijvoorbeeld download.com
- 10mb, van tucows.nl
en de laatste 10 MB van een andere site.

Zo kan het downloaden veel eerder klaar zijn. En als hij 100% is zitten de MB'tjes gewoon weer bij elkaar hoor.
 
Er is wel 1 mogelijkheid om je snelheid wel fysiek te verhogen. En dat is door Tools te openen in de IE en voor Internet Options te kiezen. Bij de advanced tab kun je allerlei instellingen veranderen zoals bv. foto's van een web-site niet laten zien, flash uitsluiten, ...

Het nadeel hiervan mag wel duidelijk zijn he. Wie wil nu surven en overal van die rode kruisjes zien??? lol

Voor de rest is er inderdaad niet veel aan te doen... :(
 
DAP heb ik al, en mijn snelheid klopt wel met waar ik voor betaal, Maar ja, ben ook maar een mens :D Wil altijd meer
 
Wat ook nog mogelijk is: nnar je ISP bellen en vragen of ze een signaal over je lijn kunnen sturen dat alles wegveegt. Dat "cleared" de lijn letterlijk. En dan merk je wel wat van, maar dat gaat natuurlijk ook weer weg.
 
Viperr dat is idd erg traag en geloof die warez sites niet.

Ik heb zelf @home, qua snelheid in orde, dit haalde ik net bij www.speedtest.nl

Download 762.8 KByte/sec
Upload 14.8 KByte/sec
Connection 353.0 Conn/min

Ik gebruik om mijn snelheid te verbeteren System Mechanic, hier de url http://www.iolo.com/sm/index.htm, wel een trial btw. Bij tucows geloof ik gewaardeerd met 5 koeien.

en hier de info over Netbooster (tool bij SysM)

Increase download speeds up to 300 percent!
Many people experience increases in throughput speed of 200%, 300%, or even more when using Netbooster's optimizations. While NetBooster(TM) does not allow your modem (or other connection device) to establish a connection at a faster rate than it did before, your newly optimized configuration allows it to transfer more data at once over that connection. This results in faster, more reliable downloads, uploads, e-mail, web-browsing, on-line gaming, and more.

Bij mij werkte het!!!
 
Die verhaaltjes hebben al die dingen, daarom vroeg ik ook ff wie er ervaring mee had, maar bedankt... ik ga t proberen!
 
Sysmech eroverheen gehaald en nu is dit mun resultaat bij speedtest.nl:
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar
81.3 KByte/sec
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar
17.2 KByte/sec
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar
212.0 Conn/min
 
Ik heb Chello en moet je zien wat een snelheid ik 2 dagen geleden had :D
[EDIT]Zonder extra programmatjes[/EDIT]
 

Bijlagen

  • speedtest.jpg
    speedtest.jpg
    54 KB · Weergaven: 151
Laatst bewerkt:
hmmm net mijn eigen record verbeterd, maar ff gecaptured anders geloven jullie me niet :)))
 

Bijlagen

  • need4speed.jpg
    need4speed.jpg
    72,4 KB · Weergaven: 154
Geplaatst door Viperrr
Sysmech eroverheen gehaald en nu is dit mun resultaat bij speedtest.nl:
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar
81.3 KByte/sec
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar
17.2 KByte/sec
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar
212.0 Conn/min

Je kunt verschillende settings uit proberen met SysM totdat je het gewenste resultaat hebt en je kunt het ook handmatig invullen.....

Verder als hij je snelheid niet verbeterd, heb je nog 14 andere tools tot je beschikking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan