Mozilla browser,wie heeft er ervaring mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Berichten
16.735
Hallo.
Ik zat gister op de chat van helpmij,en toen kwam het gesprek op de browser Mozilla,maar daar konden ze niet zeggen wat het voordeel nou was om dit programma te gebruiken.
Dus de vraag is wie heeft er ervaring met Moziila de browser.En weet er wat over de voordelen te zeggen.
Alvast bedankt.
 
Neem Opera!

Neem gewoon Opera!! Deze is veel sneller dan Internet Explorer, makkelijk te installeren, en je kan hem heel gemakkelijk aanpassen aan je wensen.

Het reclameblok vind ik zelf helemaal niet storend, en valt ook helemaal niet meer op.
 
Geplaatst door vanschagen
Hallo.
Ik zat gister op de chat van helpmij,en toen kwam het gesprek op de browser Mozilla,maar daar konden ze niet zeggen wat het voordeel nou was om dit programma te gebruiken.
Dus de vraag is wie heeft er ervaring met Moziila de browser.En weet er wat over de voordelen te zeggen.
Alvast bedankt.

Ik gebruik al een tijdje Mozilla en bevalt me prima! Een aantal voordelen zijn :

- In tabs internetten (Dus niet je hele taakbalk vol met Mozilla vensters!)
- Ingebouwde popupkiller
- Sneller en stabieler dan iexplore

Voor mij niks anders meer :)
 
OK ,bedankt Breezer dat is dus een duidelijk antwoord.
Bedankt hoor.
 
Geplaatst door vanschagen
OK ,bedankt Breezer dat is dus een duidelijk antwoord.
Bedankt hoor.

Geen dank. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel. :)
 
Mozilla is erg traag, vergeleken met IE en Opera.
 
Geplaatst door buffy
Mozilla is erg traag, vergeleken met IE en Opera.

- Sneller en stabieler dan iexplore

Tsja.. ik weet niet wat voor systeem je hebt? Maar hier draait hij toch lekker snel hoor..

[edit]Gebruik je 'quick launch' wel? Anders duurt het opstarten van Mozilla inderdaad wat langer.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik Opera en Slimbrowser.
allebei lekker makkelijk om mee te werken.
Opera is lekker snel en makkelijk ook pop-up stopper


Slimbrowser ..daar kom je gelijk overal bij om op te ruimen ..je cookies ,temp,recente bestanden,enz ...en je maak groepen aan vanwaar je vaak kom.. heeft ook pop- up stopper..en ook heel klein( 700 kb )

http://www.flashpeak.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan