Radmin gebruiken met 2 pc's niet in netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
509
Hey,

Ik heb een kennis en wij willen Radmin gebruiken zodat ik in zijn pc kan om dingen te fixen enzo. We zitten dus niet op een netwerk. Alleen dit lukte helaas niet, want radmin zei: Can''t connect to server.

Weet iemand hoe dit wel mogelijk word?
 
Zitten jullie achter een router? draait op beide pc de administrator server?
 
Ja we zitten 8er een router nu heb ik die poort gemapt, alleen hij weet niet hoe dat moet en wat zijn ip daarvan is enzo. Is er een poort die standaard open staat en dat we via die poort kunnen ofzo?
 
De poorten die open staan worden meestal al voor andere applicaties gebruikt.

Dus hij zal een andere poort moeten laten forwarden naar zijn intern adres
 
Werkt bij mij PRIMA over het net.

Die kennis zal toch zijn port moeten doormappen.
jij hoeft dan alleen zijn ip nummer in te vullen en WHALAA......
 
Maar hoe kan hij dat dan makkelijk doen? Hij heeft totaal verstand van dat soort dingen en ik ook niet zo veel. Is er geen handig proggie voor ofzo? Ik weet namelijk ook niet het ip-adres van zijn router enzo. En hoe je dat kan zien...
Zijn normale ip heb ik wel maar dat werkt niet vanwege die router. Hij kan wel in mijn pc
 
Laatst bewerkt:
Hij zal zelf (of jij bij hem) een poort moeten forwarden. Hoe dat moet verschilt per router maar staat in de handleiding
 
Zijn normale ip heb ik wel maar dat werkt niet vanwege die router. Hij kan wel in mijn pc

Dat betekent dat het in principe werkt. Hij moet alleen in zijn Router nog poortmappen, maar aan jouw kant is alles goed. Over poortmappen met routers staat hier wel wat info. Zijn specifieke routers maar hoort algemeen geldend te zijn. Click hier en ga naar FAQ -> Ports/Firewalls/Routers -> Routers

Hou er rekening mee dat je (of eigenlijk 'hij') andere poorten moet forwarden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan