Wat is wijsheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
371
Hallo expert's!

Mijn vraag is de volgende: ik probeer bij een kennis al geruime tijd het volgende artikel van Sitecom werkend te krijgen > WL-018 Wireless Broadband Home Station
en artikel > WL-011 - Wireless Network PC Card.

De WL-011 is perfect geinstalleerd op een laptop en kan verbinding maken met de router.

Op de desktop pc werkt de netwerkkaart ook zoals hij dat zou moeten doen, en via een utp kabel heebt ook deze pc verbinding met de router.

Echter welke instellingen moet ik nu maken in het router menu om een internet verbinding te realiseren want als ik de instructies van het boekje doorloop werkt het niet en zelfs na de hulp van een support medewerker van sitecom werkt het ook niet, deze melde mij om het UPC (Chello) modem uit te zetten en een uur te wachten en dan het modem aan te zetten en daarna de router en dan zou ik het opnieuw moeten proberen en zou het moeten werken!

Ik vraag me nu af wat ECHT wijsheid is?

Alvast bedankt.

Ps: het kan zijn dat ik pas op zondag reargeer.
 
Er staat iets over problemen met het Wireless Broadband Home Station in het computerblad Personal Computer Magazine van april 2003(nr4) - blz 33

Wellicht heb je daar wat aan.
 
Wel we hebben de software van een niet draadloze sitecom router gebruikt en de desktop pc werkt nu (internet) het mac adres moest gekloond worden en die software zat er dus niet bij!!!

Bedankt we gaan nu de laptop nog ff doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan