installeren zonder administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Berichten
408
Hoe kan ik iets installeren in win2000 als ik niet ingelogd ben als admin?(en ik kan dus niet inloggen als admin e)

Hartelijk dank!
 
Kun je iets specifieker zijn.Geen idee wat je bedoeld. :confused:
 
Als het op school is lukt het waarschijnlijk niet nee maar in 2000 moet je opstarten in veilige modus en dan je profiel aanpassen zodat dat wel kan/mag suc6
 
nee, op de tekenacademie en ik zou hier msn willen installeren maar het gaat natuurlijk omdat ik er geen toelating heb in mijn profiel, iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen?
 
is hetzelfde ik denk dat eht goed genoeg beveiligt is dat het je niet lukt
 
wachtwoord van de systeem beheerder proberen te achterhalen, of je kan dat proberen in veilige modus
 
wachtwoord zal niet lukken, maar aan die veilige modus dacht ik eigenlijk ook...strax een keertje proberen, merci!
 
als het je gelukt is wil je het ff laten weten dan is altijd handig als het kan thnx
 
Denk niet dat de systeembeheerder hier blij mee zal zijn. Niet voor niets is de optie er in gezet dat leerlingen niet van alles gaan installeren.

Tip: vraag aan je sysbeheerder om rechten
 
nee maar goed het is wel leuk, bedankt voor de goede tip ;)
 
Voor jou ik het wel leuk maar wie moet dan weer komen aandraven omdat het systeem het niet meer doet (zeg niet dat het door msn komt) juist ja..
 
Geplaatst door denickmans
nee, op de tekenacademie en ik zou hier msn willen installeren maar het gaat natuurlijk omdat ik er geen toelating heb in mijn profiel, iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen?
Meestal is dit op de router ook afgeschermd, dus het zal niet lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan