Bureau-accessoires verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo Wiggers

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2001
Berichten
23
Na het opstarten van de PC wil ik via "Start" en "Programma's" naar "Bureau-accessoires" gaan, maar sedert hedenmorgen is "Bureau-Accessoires" niet meer bij "Programma's" te vinden......

Ergo: alle onder "Bureau-accessoires" opgenomen programma's zijn verdwenen. Het gebruik van de functie "Zoeken: bestanden of mappen" levert geen resultaat op.

Kunt u mij helpen?
 
Staat er ook niets meer in C:\WINDOWS\Start Menu\Programma's ?
 
Het lijkt er op dat iemand heel de map heeft verwijderd,
staat hij niet in je prullenbak?
Anders windows er even overheen installeren.
 
Kijk anders eens bij configuratiescherm/software en dan bij windowsonderdelen of je daar het vinkje bij bureauaccesoires is weggehaald.

Anders kun je zelf het vinkje weghalen, opnieuw opstarten en dan bureauaccesoires toevoegen.

Zou dit iig eerst proberen voordat je eventueel win98 eroverheen wilt installeren
 
Helaas, ook niet in de Prullenbak aanwezig!

Als computer-leek vraag ik mij nú af hoe ik Windows "er even overheen" kan installeren...

Als ik de Packard Bell Herstel-diskette zou moeten gebruiken, wordt mijn PC (bij wijze van spreken) fabrieksnieuw geïnstalleerd en moet ik alle extra ingevoerde programma's opnieuw downloaden. Dat lijkt mij een erg omslachtige actie.

Kan het anders en dus sneller?
 
Geplaatst door Theo Wiggers
Helaas, ook niet in de Prullenbak aanwezig!

Als computer-leek vraag ik mij nú af hoe ik Windows "er even overheen" kan installeren...

Als ik de Packard Bell Herstel-diskette zou moeten gebruiken, wordt mijn PC (bij wijze van spreken) fabrieksnieuw geïnstalleerd en moet ik alle extra ingevoerde programma's opnieuw downloaden. Dat lijkt mij een erg omslachtige actie.

Kan het anders en dus sneller?

NIET DOEN
zie het bericht van M@rio
 
Zeer hartelijk bedankt voor het advies! Ik volgde je raad op:
Configuratiescherm-> software -> vinkje bij Bureau-accessoires weghalen->computer opnieuw opstarten-> vinkje wederom plaatsen en vervolgens klik op Toepassen.

en zie...Bureau-accessoires is weer in oude glorie terug bij Programma's!!

Iedereen nogmaals dank voor de hulp!

Hartelijke groet,

Theo Wiggers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan