toetsenbord reageert met rare letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

delicia

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
11
wie helpt mij. Ik heb xp. sinds 2 dagen reageert mijn toetsenbord niet zoals het hoort. sommige letters doen niets andere geven dubbele letters etc. ik heb al geprobeerd systeem te herstellen, xp onpieuw te installeren. toetsenbord instellingen zijn goed. ik kan zelfs niet meer in veilige mode opstarten......
 
Kan je geen herstelmoment terugpakken?
 
Kijk bij het configuratiescherm landinstelling of wel de juiste instelling daar staat.
 
Bij dat soort "vreemd" gedrag, denk ik toch direct aan virussen. Dat al gecheckt? Je zou ook een ander toetsenbord kunnen uitproberen (kennissen, buren, vrienden).

Groetjes,
Bennie
 
Dit is helemaal geen vreemd gedrag en het lijkt me sterk dat het uberhaupt met een virus te maken heeft. Paniekberichten noem ik dit :(

Vermoedelijk heeft JBS gelijk: de taalinstellingen van het toetsenbord staan gewoon niet goed ingesteld.
Heel veel beginnende xp gebruikers hebben hier last van. Het toetsenbord staat namelijk niet standaard op het Nederlands ingesteld.

Toetsenbord kun je vinden in het configuratiescherm.
 
Geplaatst door Frederik
Dit is helemaal geen vreemd gedrag en het lijkt me sterk dat het uberhaupt met een virus te maken heeft. Paniekberichten noem ik dit :(

Vermoedelijk heeft JBS gelijk: de taalinstellingen van het toetsenbord staan gewoon niet goed ingesteld.
Heel veel beginnende xp gebruikers hebben hier last van. Het toetsenbord staat namelijk niet standaard op het Nederlands ingesteld.

Toetsenbord kun je vinden in het configuratiescherm.

Als je het bericht van de vragensteller leest zie je dat hij dat allemaal nagekeken heeft, dus dan komt automatisch het volgende om te onderzoeken, een kapot toetsenbord (komt eigenlijk nooit voor) een kapotte keybord controller (komt nog minder vaak voor), dan de volgende logische stap...virussen, bovendien hoeft dit niet tot paniek te lijden, gewoon even scannen en je weet het zeker.
 
Hopelijk geeft de vragensteller uitkomst.
 
toetsenbord werkt niet

toetsenbord:sommige letters doen het niet. Windows xp. Virusscanner geeft geen virussen aan. toetsenbord instellingen staan goed dat heb ik gecontroleerd.
systeemherstel kan niet. iemand heeft de computer geinstalleerd en zegt dat ik in de bios het systeem opnieuw moet laten opstarten. Als ik dat doet krijg ik een vraag die ik moet beantwoorden met een y of j en die letters doen het niet. als ik op de a dan krijg ik wa
 
Het kan zijn dat er wat vuil\stof onder bepaalde toetsen zit, of dat de contactjes niet goed werken. Probeer het toetsenbord uit op een andere PC, of probeer een ander toetsenbord uit op jouw PC. Dan weet je het zeker.

Groetjes,
Bennie
 
toetsenbord

Nieuw toetsenbord gekocht, probleem opgelost. Nu nog mijn andere problemen met de pc!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan