gsm ledjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
313
Ik overweeg de ledjes van mijn gsm te laten vervangen voor een andere kleur ledjes. Dit kost mij EUR 35.-
Hebben jullie hier ervaring mee en zou je het aan- of afraden om te doen?
 
Ervaring niet, maar wat een geld voor alleen een ander kleurtje. In mijn ogen ben je daar toch zo op uitgekeken.

Ik zou dat geld wel ergens anders voor gebruiken.
 
idd, ik vind het ook geldverspillig...
tuurlijk, eerste paar dagen / week is ut nog wel ff lachuh...maar daarna begint ut weer te vervelen (denk ik)...
had ik het geld ook aan iets anders besteed jah :thumb:
 
Ik raad het je af, wat is de gein er nu aan ???
 
Lijkt me wel mooi om dezelfde kleur display te hebben als in mijn volkswagen. (volkswagen blauw)
 
Tja, het is niet mijn geld.. Maar ik blijf het zonde vinden. Koop dan een ander kleur auto :D :D
 
je kan ook voor 15 euro van die lampjes kopen die in alle kleuren knipperen dat is ook wel lol :D
 
Hallo

Tsja .....goesting is koop ..... lijkt mij vrij duur om een 6 tal l.e.d.'s uit/in te solderen hoor.......

Let wel modificatie in een niet erkend serv. center ....garantie bye ....bye....

Ik zou het zo laten , maar dit werd reeds vermeld ....

Peter
 
Je kan het goedkoper laten doen, al weet ik niet zo snel uit mijn hoofd meer waar. Vriend van me heeft een "disco-mobiel", o-o wat is dat leuk ZzZzZ, na 2 dagen ben je er op uitgekeken. Zelfs niet doen als je geld teveel hebt (stort die 35 euro dan gelijk maar op mijn rekening ;)).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan