Videobeeld 90 graden draaien en een deel uitknippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RACOON

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2003
Berichten
63
Weet iemand tovallig een makkelijk te begrijpen programma die een videoopname op het scherm...

90 graden kan draaien en een deel eruitknippen...

michien zelfs een programma in winxp die dat
mogenlijk maakt...........en waar ik die dan kan vinden mocht dit dus in winxp prof.. kunnen

Ik heb namelijk een filmpje gemaakt van een project op school en heb dit met een webcam gemaakt ......niet eraan denkent heb ik toen de film gemaakt met de camera op de zij......



alvast bedankt .........GReetzzz Emiel
 
helaas ik kom er echt niet uit :( echt **** weet niemand iets..........

Dit is best kl*te dus om te doen........


Greetzzz Emiel :(
 
Anybody somebody.........

Anybody somebody .....ik bedoel iedereen....eehhm enkele dan die werken wel is met camera's en tjah die moeten toch ook dit kunnen met hun dure toestellen....welk programma gebruiken hun dan....? ik weet het niet .....ben al poosje aan het zoeken maar kom niet echt wat tegen....helaas :(

Greetszzz Emiel
 
Kan dat niet met moviemaker standaard in win XP bij extra>video effecten ,ik doe maar een gooi ?
 
helaas...

hmm extra>video effecten waar staat die extra en waar staat die video effecten..???

en jah zou best kunnen maar hoe....probeer heel wat maar ik kom er niet uit....
 
Re: helaas...

Geplaatst door RACOON
hmm extra>video effecten waar staat die extra en waar staat die video effecten..???

en jah zou best kunnen maar hoe....probeer heel wat maar ik kom er niet uit....

Gewoon boven in de werkbalk van Windows MovieMaker staat : extra , en als je die aanklik moet je op video effecten klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan