Online met Gamecube

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
436
Ik heb gehoord dat je met de gamecube ook online kan spelen ( hetzelfde als bij de xbox). Maar hoe werkt dat? Moet je dat soms aansluiten aan je modem?

dude90
 
ja, het is mogelijk om online te spelen met de gamecube.
dit stukje tekst heb ik van de site van nintendo gehaald:

Online spelen
Nintendo zal zowel een 56K Modem Adapter als een Breedband Adapter uitbrengen voor Nintendo GameCube. De preciese toepassingen zullen in een later stadium worden aangekondigd, maar vergis je niet - de Nintendo GameCube is volledig uitgerust om online gaming naar nieuwe hoogten te tillen.

http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/system/gcn_topic1.jsp

dus het is mogelijk
 
Weet iemand ook welke spellen dat je online kunt spelen?
 
Geplaatst door dude90
Weet iemand ook welke spellen dat je online kunt spelen?

Momenteel alleen phatasy star online. Dat kost je ook nog eens centjes in de maand. Nintendo is wel bezig een netwerk zoals xbox-live optezeeten in samenwerking met game-spy. Mario kart krijgt een multiplayer functie waarmee je online kunt (oke met een trukje maar het werkt wel waarschijnlijk). Daarnaast gaat mario golf en tennis online en ik verwacht de games van EA ook, capcom en konami hebben een online game in der in zitten.
 
online

hey gasten, ik wil mijn gamecube online zetten, maar ik heb er geen idee van hoe:confused:.
Kan iemand mij de exacte gegevens doorgeven, inclusief welk modem ik moet kopen (ik heb nog een speedtouch hier liggen die niet word gebruikt..).
En als het kan, hoe ik hem moet monteren

alvast bedankt!

greetz:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan