HP PSC 2110 All-in-one installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirre

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Berichten
51
Ik heb vrijdagmiddag een HP PSC 2110 All-in-one gekocht. Je weet wel zo'n "hij klopt en hij veegt en hij zuigt printer".
Geintjuhhh...... dat kan ie dus niet maar hij kan printen, scannen en direct zonder tussenkomst van de PC een kopie maken van een A4 tje of wat je ook maar op die glasplaat legt. Mooi ding, maar djeez wat een geklooi om 'm installeren.

Uiteindelijk was dit het probleem waardoor het mis ging met installeren.
Tijdens de installatie wordt er in het register een nieuwe key aangemaakt :
"HKEY_Local_Machine\software\Hewlett Packard"

Ik ben ingelogd als administrator op mijn WinXP PC en dan hoor je dus alle rechten te hebben voor installatie. Toch had ik voor de installatie onvoldoende rechten op die nieuwe key. Ik snap niet hoe dat kan (lijkt me een fout in het installatiebestand), maar toen ik de rechten handmatig goed had gezet zoals op die HP-site aangegeven werd, ging alles ineens van een leien dakje en kon ik die installatie voltooien. Dat was wel zaterdagavond pas. Djeez ik heb dat ding werkelijk vervloekt.

Ik dacht ik plaatst dit ook maar ff op het forum omdat anderen hier misschien ook tegenaan lopen?
 
Nog even een toevoeging. Dit probleem trad op bij gebruik van de bijgeleverde CD-rom maar ook bij de laatst beschikbare drivers van de HP-site.

Die driver bleek ik niet apart te kunnen downloaden. Je moet het complete pakket downen met HPsoftware voor de scanner en zo én de drivers erin. Da';s een download van maar liefst 157Mb. :confused
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan