Atari Jaguar

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn_kraft

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2003
Berichten
21
Wie kan mij helpen aan een werkende Atari Jaguar? De mijne gaf jaren terug het loodje en ben al sindsdien (1996) op zoek naar een andere... Heb nog drie games en twee controllers EN IK MIS HEM ZO!!! :'-(
ééntje die alleen nog 'aan' gaat maar verder neits doet is ook best. kHeb iets in de voeding vern**kt door de adapter verkeerd aan te sluiten (bij Intertoys hadden ze er geen bij geleverd, had hem eigenlijk terug moeten brengen, maar vond em te leuk...)
 
Thnx, maar daar vragen ze de nieuwwaarde voor't ding! Marktplaats had ik al gezien, natuurlijk. Daar komt zo'n beetje alle techniek die ik koop vandaan! (net een nieuwe laserprinter uit weten te halen). Mijn maximum is 25 euro... Zo te zien kan ik beter de mijne verkopen en er iets anders leuks voor doen...
Iemand heir interesse? Atari Jaguar, optisch nieuw, 3 games, 2 controllers, voeding kapot? ;)
 
Hmm ik wel. Retro is altijd wel mooi alleen jammer van die voeding is er niemand in jowu buurt die handig is met schroeven draaiers en zo? Een voedign vervangen moet toch wel te doen zijn...
 
Wij zijn ontzèttend handig, maar tis een chipje dat is doorgebrand... En dat chipje is niet meer te krijgen (je kunt half lezen wat erop staat en dan zeggen ze 'nee, chipjes met dat typenummer hebben wij niet meer'). Atari heeft het ook niet meer...
 
Geplaatst door stijn_kraft
Wij zijn ontzèttend handig, maar tis een chipje dat is doorgebrand... En dat chipje is niet meer te krijgen (je kunt half lezen wat erop staat en dan zeggen ze 'nee, chipjes met dat typenummer hebben wij niet meer'). Atari heeft het ook niet meer...

Tja dat is vrij vervelend. Tenzij je ergens nog een goedkope jaguar kunt krijgen ziet het er na uit dat je beter een emulator kunt downloaden met de roms van de spellen die je al hebt (en eventueel nieuwe maar dat kan ik niet aanraden je hebt toch een bepaald beeld van die consule en het is zonde om dat beeld te veranderen werkt alleen maar negatief) en op de tv aan te sluiten. Als je handig bent lukt het vast wel (na veel gekloot) om die twee jaguar pads op de pc aan te sluiten (je kunt als je die dingen goed ombouwt volgens mij wel de standaard windows drivers gebruiken).

Onthoud wel dat je roms na 24 uur moet verwijderen maar niks verbied je om na 24 uur weer de roms opnieuw te downloaden.
 
Ach, dat verwijderen... Tjah...
Ik heb tot nog toe geen werkende Jaguar Emulator gevonden, schijnt niet makkelijk te emuleren te zijn. Voor de rest heb ik wel emu's van alle systemen, maar Jaguar...
Als iemand me een link kan geven van een site waar je 'n werkende EMU en Roms voor de Atari Jaguar kunt vinden... Tis niet ideaal, maar het is wel beter dan niets! En over die Joypads: Moet lukken ;-)
 
Geplaatst door stijn_kraft
Moet lukken ;-)

:), je hebt er maar twee dus ga er nou niet al te enthousiast mee bezig ;)

ik vond dit op het inet

Welcome to the official home page of the worlds FIRST ever working Atari Jaguar emulator. It runs in Windows 9x/2000/XP and currently emulates many commercial games, some even with sound. However, you need a quite fast computer to run it at full speed. A 2+ GHz processor is needed to run the games with sound. Linux or Mac conversions are not currently planned, but maybe in the future...
Bron : http://pt.emuunlim.com/
 
Haha, nee, ik zorg er altijd voor dat ik een weg terug heb voor die joypads [;)].
Een emulator heb ik wel (Tempest idd of Jagulator), maar werkende games... Wie weet er iets voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan