welke moet ik nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferry100

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
48
hey allemaal,

ik wil een x-box, playstation2 of en gamecube kopen welke raad je aan en wlke raad je af


groetjes,
 
Wij hebben hier een ganecube en een PS2. Beide werken goed. Een gamcube zou ik niet meer kopen. Hij gaat het vast niet redden in de slag met M$ en Sony. Dan blijven er dus 2 over. De PS (volgend jaar een nieuwe versie) of se X-box.
 
Volgend jaar komt er een splinternieuwe gamecube uit die thx gecertificeerd is, dvd op af kunt spelen surround sound, dts en veel meer mogelijkheden.

Wat wil je ermee doen, alleen spellen spelenen/of ook films mee kunnen kijken dan moet je de ps2 nemen.

En nintendo gaat het zeker redden met wat nog in het verschiet ligt want zij gaan namelijk samen werken met ibm en ati (wat nu al gebeurd - ati)

http://www.futurebytes.ch/content/article/1044658801.php
 
Als je op de prijs afgaat is de cube het goedkoopst. Maar je kunt er ( nog) geen dvd's op afspelen. Wel jammer. :(
 
Je moet gewoon even kijken welke games je leuk vind. Deed ik ook, en kwam bij de PS2 terecht. En nog steeds erg tevreden mee :)
 
ik ook. ik vind de ps2 toch nog altijd beter dan de cube of de x-box.

ten 1e er zijn meer games

ten 2e je kan er dvd's op afspelen

ten 3e volgens mij is hij redelijk goedkoop en je kan je oude ps1/psx spellen erop spelen
 
Ik heb een cubus naast mijn tv staan en binnenkort komt daar waarschijnlijk ook nog een tweede consule bij. Ik heb de cubus gekozen omdat ik de nintendo 64 een meesterwerk vond ik heb ook nog een psx liggen met een stuk van 50 illigaale spellen maar zelfs de toppers op de psx haalde het in mijn ogen niet bij de toppers op de n64. Daardoor leek het mij vrij logische om nog ff te wachten tot de opvolger van de n64 uitkwam en die te kopen.
Nu meer als een jaar na de release kom ik er toch wel achter dat de gamecube ook zijn tekort komingen heeftdat is voor mij niet het gebrek aan dvd troep ofzo (beneden staat een pracht van een dvd speller waar een consule niet zo snel bij in de buurt komt) maar we het gebrek aan rpgs! Ik vermaak me nu bijzonder goed met skies of arcadia maar jah wat moet ik als ik die game heb uitgespeeld? Ik kan phantsy star online kopen voor de singelplayer of wachten tot de final fantasy voor de cubus komt.
Het gebrek aan rpgs geeft natuurlijk niet aan dat de gamecube een ****** consule is maar wat ik vooral probeer te zeggen is dat je niet blind moet zijn maar ook naar andere consules moet kijken. 1 consule is gedeelde pret met 2 consules (ik zou je een ps2 voor de rpgs en een cubus voor de rest aanraden) begint de pret!
 
Persoonlijk vind ik de playstation grafisch mooier beeld geven. Wat betreft games kun je er op de ps ook meer verkrijgen.

Groeten Oossie
 
FF alle toppers op een rijtje het draait tenslote om de games. Komt uit een oude topic dus is niet helemaal up-to-the-date

NGC:
The legend of zelda : OOT (Topper)
The legens of zelda :The wind waker
Metroid prime (beter als halo)
1080 avalanche (Hopelijk meer levels)
star fox armanda (?)
F zero GC (topper)
splinter cell cube (Later als de xbox versie?)
Virtua fighter quest (beste vecht spel ooit)
Final fantasie CC (link optie)
Viewtiful Joe (must have)
Killer 7
Product number 3
Dead phoenix (?)
mario kart GC
Resident evil Zero
Resident evil 4
mortal combat deadly alliance (?)
Soul calibur 2
Pro evolution 2 (
Super monkey ball 2 (150 levels !!!!!!!!)
Skies of Arcadia Legends
Mario party 4/5
Super m@rio : sunshine
Eternal darkness
Tony hawk 4
wave racer : blue storm
Pikmin
Lugi's mansion
driver 3
die hard venetta (meningen zijn verdeeld)
Nieuwe animal crosing
Mario tennis

PS2:
Devil May Cry 2
MGS3 (als die nog komt)
MGS 2
Grant turismo
Grand theft auto 3/4

Xbox:
Brute force (?)
Panzer dragon orta
Halo 2
Halo 1
Shenuma
Jet set radio fututre
Dead or alive 3
splinter cell
Unreal : Championship
Blinx (sub topper)
 
Geplaatst door Dolfhin

PS2:
Devil May Cry 2
MGS3 (als die nog komt)
MGS 2
Grant turismo
Grand theft auto 3/4

Je benadeeld de PS2 wel een beetje he? ;)

Splinter Cell is er ook voor de PS2. Je hebt SOCOM nog. Final Fantasy serie. Twisted metal: black. PES2, ISS2 en 3. Prisoner of war. Tony Hawk 4, Resident evil, Dead or alive en Unreal zijn er ook voor de PS2.
 
groot gelijk, als je een paar goeie spellen geeft, moet je ze allemaal geven (vind ik)!
 
Geplaatst door Saviola


Je benadeeld de PS2 wel een beetje he? ;)

Splinter Cell is er ook voor de PS2. Je hebt SOCOM nog. Final Fantasy serie. Twisted metal: black. PES2, ISS2 en 3. Prisoner of war. Tony Hawk 4, Resident evil, Dead or alive en Unreal zijn er ook voor de PS2.

He ne nie meteen aanvallen ik moet de stof er nog afbalzen dan komen er vast wel een aantal toppertjes te voorshijn ;). Xdrol lijst is ook nie kompleet dat starwars spel moet er nog bij en nog wat van die games. En de gamecube lijst kan onderhand wel wat afslanken daar staan zoveel multiplatform games op :(.

btw SOCOM is nie zo mooi op 1 of andere manier springt die gast waar mee je samen speelt altijd uit de bosjes als jou dat nie uitkomt. Uiteraard gebeurt dat altijd bij mij :( nouw jah zal wel iemand met dat microfoontje ding zitten *****n.

btw2 waarom zeurt hier nouw eens niemand over goede rpgs op de ps2???? Vagrant story is meesterijk (ofzo) de oude final fantasy's schijnen super te zijn (niet dat ik ook maar 1 deeltje heb gespeeld :()
 
Geplaatst door Dolfhin


He ne nie meteen aanvallen ik moet de stof er nog afbalzen dan komen er vast wel een aantal toppertjes te voorshijn ;). Xdrol lijst is ook nie kompleet dat starwars spel moet er nog bij en nog wat van die games. En de gamecube lijst kan onderhand wel wat afslanken daar staan zoveel multiplatform games op :(.

btw SOCOM is nie zo mooi op 1 of andere manier springt die gast waar mee je samen speelt altijd uit de bosjes als jou dat nie uitkomt. Uiteraard gebeurt dat altijd bij mij :( nouw jah zal wel iemand met dat microfoontje ding zitten *****n.

btw2 waarom zeurt hier nouw eens niemand over goede rpgs op de ps2???? Vagrant story is meesterijk (ofzo) de oude final fantasy's schijnen super te zijn (niet dat ik ook maar 1 deeltje heb gespeeld :()

Ik val je niet aan hoor :)

SOCOM vind ik een topper. Ik had een import al vanaf november. maar ik heb hier nog de originele gehaald (met headset).

Ik hou niet van RPG's, dus zeur ik er niet over :D
 
Geplaatst door Saviola


Ik val je niet aan hoor :)
Ik heb een warcraft 3 trauma ik denk altijd dat iedereen mij aanvalt met een leger orcs :) ik ben er voor in behandeling :)

Geplaatst door Saviola


SOCOM vind ik een topper. Ik had een import al vanaf november. maar ik heb hier nog de originele gehaald (met headset).

Dan moet je wel heel erg fan zijn jah :) Maar mijn ventje blijft de bosjes uit springen als ie dat niet moet doen :(

Geplaatst door Saviola

Ik hou niet van RPG's, dus zeur ik er niet over :D

Ik had zo gehoopt dat iemand ff ee paar mooie rpgs kon opnoemen :)
 
Voor de gamecube komen de minste spellen uit maar wel de beste. Daarmee bedoel ik niet dat er op de xbox en ps 1 en 2 geen goeie spellen komen want dat is wel zo ( weet zo 1,2,3 geen voorbeelden).
 
Geplaatst door Dolfhin

Ik heb een warcraft 3 trauma ik denk altijd dat iedereen mij aanvalt met een leger orcs :) ik ben er voor in behandeling :)

Dan komt het wel in orde :)

Geplaatst door Dolfhin

Dan moet je wel heel erg fan zijn jah :) Maar mijn ventje blijft de bosjes uit springen als ie dat niet moet doen :(

Dat gebeurd mij soms ook weleens. Gaat ie schieten terwijl ik hem duidelijk vertelde: Hold fire.

Geplaatst door Dolfhin

Ik had zo gehoopt dat iemand ff ee paar mooie rpgs kon opnoemen :)

Helaas. Ik kan er wel een paar noemen, maar die heb ik nooit zelf gespeeld.

Geplaatst door dude90
Voor de gamecube komen de minste spellen uit maar wel de beste. Daarmee bedoel ik niet dat er op de xbox en ps 1 en 2 geen goeie spellen komen want dat is wel zo ( weet zo 1,2,3 geen voorbeelden).

Je kan niet zomaar gaan roepen dat er voor een console de beste games uitkomen zonder goede argumenten te geven :)

De meeste games worden geport op andere consoles. Als je echt fan ben van Mario etc. kan je het beste voor de cube kiezen.
 
Geplaatst door Saviola

Je kan niet zomaar gaan roepen dat er voor een console de beste games uitkomen zonder goede argumenten te geven :)

De meeste games worden geport op andere consoles. Als je echt fan ben van Mario etc. kan je het beste voor de cube kiezen.

Ik bedoel dat ik vind dat er voor de gamecube de beste spellen uitkomen. Andere mensen vinden dat dat voor andere consoles geldt. Bv ps 1 en 2 of xbox. Als je een echte fan bent van de gta serie kun je natuurlijk het beste voor de playstation kiezen ( of pc).
 
Geplaatst door dude90


Ik bedoel dat ik vind dat er voor de gamecube de beste spellen uitkomen. Andere mensen vinden dat dat voor andere consoles geldt. Bv ps 1 en 2 of xbox. Als je een echte fan bent van de gta serie kun je natuurlijk het beste voor de playstation kiezen ( of pc).

Rockstar's contact loopt af met Sony...

Welke beste spellen dan? Ik noem maar wat: Tony Hawk 4 komt ook op de andere consoles uit.
 
Geplaatst door Saviola


Rockstar's contact loopt af met Sony...

Welke beste spellen dan? Ik noem maar wat: Tony Hawk 4 komt ook op de andere consoles uit.

Sony heeft natuurlijk genoeg verdient met gta vice city. :D Toppers op de cube zijn onder andere: Metroid Prime, Zelda, de mario reeks ( kijk nog maar eens in het bericht van Dolphin). En er zijn genoeg spellen die op verschillende platformen uitkomen zoals: bv tony hawk, splinter cell, James Bond enz. Maar de ene persoon is fan van de playstation en een andere van de gamecube ( ik onder andere :) ) Er zullen ook wel mensen zijn die zeggen dat voor de xbox de beste spellen uitkomen.
 
Het is maar net wat je leuk vind ;)
De gamecube krijgt een prachtige najaar en voor 2004 staan er genoeg mooie titels in de planning. Der zijn al zat mooie spellen de je waarschijnlijk toch nooit allemaal kan betallen.
De Xbox heeft halo en een hoop spellen die tegenvallen maar de multiplatform spellen zijn wel een stuk beter (geen laadtijden, online spellen, enz).
Tjah de ps2 das vooral zekerheid een hoop spellen een goed/prachtige online plan. Makkelijk te upgraden (messiash 2 pro chip heb je mp3(?) en divx(???) support , toch?). De oude psx games kun je spellen en er zijn al veel mooie games voor. De line-up is wat minder maar jah daar valt mee te leven.

Ik zou voor de cubus staan :) maar jah wie ben ik een doorsneegamer die af-en-toe wel eens genoeg krijgt van het rede van die klere wereld en wel eens pikmins wil pesten ;0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan