vraagjes over Xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonnie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
173
Ik heb drie vragen

1. Ik hou van voetbalspellen, vechtspellen( dus van shooter tot beat em up), racegames met verhaal en rpg`s zoals diablo. Ook wil ik Dvd`s kunnen kijken(dus gamecube valt af). Welke console zouden jullie mij aanraden?

2. Ik heb ooit een keer es gelezen over een racespel oop de Xbox(tenminste, ik dacht dat het op de xbox was) waarbij je je eigen merk start. Weet iemand welk spel dit is?

3. Komt iss3(international superstar soccer 3) ook uit op de Xbox?
 
Geplaatst door sjonnie
Ik heb drie vragen

1. Ik hou van voetbalspellen, vechtspellen( dus van shooter tot beat em up), racegames met verhaal en rpg`s zoals diablo. Ook wil ik Dvd`s kunnen kijken(dus gamecube valt af). Welke console zouden jullie mij aanraden?

Ps 2 Ruim aanbod veel rpgs en schiet spellen. veel eerder makkelijk om te bouwen (dus US games te importeeren voor slechts 45 euro in plaats van de 60 euro die we hier betallen kun je doen bij dvdboxoffice.com geen verzend kostens)

Geplaatst door sjonnie

2. Ik heb ooit een keer es gelezen over een racespel oop de Xbox(tenminste, ik dacht dat het op de xbox was) waarbij je je eigen merk start. Weet iemand welk spel dit is?

Jah ben alleen ff de naam kwijt :) heb em weer racing evolution ofzo

Geplaatst door sjonnie

3. Komt iss3(international superstar soccer 3) ook uit op de Xbox?

Nee koop een Ps 2 en pro evolution socer die is veel mooier (chek gamerankings.com maar eens naar de cijfers die bijden games krijgen)

Ik betruer het dqt je geen cubus wild :(
 
Nintendo specificeerd zich op Games, en niet op DVD's afspelen.

Zo wilt Sony en Microsoft hun console's aantrekkelijker juist maken :)
 
Geplaatst door WinME
Nintendo specificeerd zich op Games, en niet op DVD's afspelen.

Zo wilt Sony en Microsoft hun console's aantrekkelijker juist maken :)
Maar er zijn plannen dat nintendo volgend jaar een cube2 gaat uitbrengen. Daar kun je wel dvd's op afspelen. :)
 
Geplaatst door dude90

Maar er zijn plannen dat nintendo volgend jaar een cube2 gaat uitbrengen. Daar kun je wel dvd's op afspelen. :)
efkes corrigeren je kan wel een cube kopen met dvd maar die kost een beetje veelUS$ 439.00 (~379.59 EUR)
voor pics:
panasonic-gamecube1.jpg
panasonic-gamecube2.jpg
die is wel van panasonic en verdiend een oogje
 
Geplaatst door Dark Ice

efkes corrigeren je kan wel een cube kopen met dvd maar die kost een beetje veelUS$ 439.00 (~379.59 EUR)
voor pics:
panasonic-gamecube1.jpg
panasonic-gamecube2.jpg
die is wel van panasonic en verdiend een oogje
Alleen deze kan niet online, en een GBA Player kan je d'r niet op aansluiten :(
 
Yo bedankt voor de reacties! De PS2 spreekt mij nu het meest aan maar ik heb weer een paar vragies!

1. Ik heb gehoord dat je als je je PS2 laat ombouwen dat ie sneller kapot gaat, is dat nu nog steeds zo?

2. Welke RPG's zitten op de PS2 ?
 
Geplaatst door sjonnie
[1. Ik heb gehoord dat je als je je PS2 laat ombouwen dat ie sneller kapot gaat, is dat nu nog steeds zo?

zeiden ze dat ook niet van de ps1 ???
volgens mij wel , en dan vindt ik het tog vreemd dat die van mij nog perfect draait en dat terwijl hij gelijk na aankoop is omgebouwd . ( meer dan 5 jaar geleden )
 
koop x-box 360 en als dat teduur is dan gewoone met black(schieten) en forza motor sport(race) ofzo zijn egt 2 aanraders
 
koop x-box 360 en als dat teduur is dan gewoone met black(schieten) en forza motor sport(race) ofzo zijn egt 2 aanraders
wat voor nut heeft het om op een topic van 3+ jaar oud te reageren?
 
kijk ik niet eens naar want ik zit ook op scooter forum en daar zijn ze nooit zo oud :p
en mag ik reclame maken :) :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan