audio cd branden met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinfem

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2003
Berichten
8
Ik heb een vraagje, ik wil een audio cd branden met nero, alles gaat goed maar als ik de cd wil afspelen op mijn standalone cd speler krijg ik allemaal haperingen, en geen counter
 
Wat doet / laat de cd zien in je PC ??? kan ook wel eens aan het type cd liggen in combinatie met de cd-speler?! Heb je hem al geprobeerd op een andere(merk) cd-speler??!!
 
Deze vraag hoort niet thuis in feedback. zet je vragen in de juiste sectie, dank je

Jeroen
 
Op de pc werkt hij helemaal niet, media player geeft wel alle tracks aan maar hij speelt ze niet, ik heb al meerdere soorten cd-r gebruikt
 
Brand je ze niet te snel??? Soms als je je cd op een te hoge speed brand wordt je cd niet gelezen. Probeer m eens op 4x te branden. misschien doet ie t dan wel.
 
is je cd wel afgesloten?
 
kopieer je een cd of wil je een audio cd maken van *.wav of *.mp3??
 
Ik heb hem al op meer snelheden gebrand, dat maakt niet veel uit het blijft hetzelfde, het zijn mp3 files, maakt het uit of dat ik de cd afsluit of niet?
 
mp3 files moet je niet als data branden maar als audio, en ja als je je audio cd niet afsluit dan speelt hij niet af.

gr Jeroen
 
volg gewoon de Wizzard en kies voor audio cd en alles verloopt (nagenoeg) automatisch..............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan