Mediaspeler 9 visualisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Berichten
968
Hey allemaal !!

Ik had eerst een mooie visualisatie gedownload voor de mediaspeler 9, maar sindskort zie ik alleen nog maar blauw water. De gele balkjes die het volume aangaven zijn verdwenen.
Ik heb al geprobeerd de visualisatie opnieuw te downen en te installeren, maar dit heeft geen effect...

Het gaat hier btw over de "Windows Media 9 Series: Rythm and Waves" visualisatie.

Hoe kan ik m'n gele balkjes weer terugkrijgen??
 
klik rechts op een willekeurige lokatie in het lichtblauw van de MP en klik vervolgens links in het blauw nadat het keuzelijstje is verschenen.
Waar staat de schuifbalk bij jou, smaller of large, bij smaller GEEN gele volume hokjes, bij large WEL volume hokjes.
 

Bijlagen

  • dump.jpg
    dump.jpg
    43 KB · Weergaven: 25
ik meen mij te herinneren eenzelfde euveltje gehad te hebben maar zeker weten doe ik het niet meer.

Ja kan nog proberen DEZE visualiatie even "uit te vinken", een andere aan te vinken en vervolgens de boel weer terug te draaien............
Mogelijk dat na deactivering en daarna heractivering, het spul weer werkt zoals het hoort te werken.............

en (hartstikke domme opmerking van mij, maar ik maak 'm voor alle zekerheid toch maar......) die gele balkjes verschijnen alleen ALS er iets afgespeeld wordt..............
 
Ja kan nog proberen DEZE visualiatie even "uit te vinken", een andere aan te vinken en vervolgens de boel weer terug te draaien............
Mogelijk dat na deactivering en daarna heractivering, het spul weer werkt zoals het hoort te werken.............

Nope, heeft ook geen zin...

en (hartstikke domme opmerking van mij, maar ik maak 'm voor alle zekerheid toch maar......) die gele balkjes verschijnen alleen ALS er iets afgespeeld wordt..............

Ik wist dat ik iets was vergeten !! :p
 
Btw, als ik aanvink dat er een logo moet komen, komt dit ook niet tevoorschijn... :confused:
 
dan moet ik "passen".

Misschien even in de winkel een nieuwe cd van xp kopen....... ??? ;) :D :D :D
 
Na het opnieuw installeren van windows (niet alleen gedaan voor dit probleem hoor:p ) werkt alles weer naar behoren. Voor zolang het duurt...:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan