Programma's overzetten van C naar D-schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Programma's overzetten van C naar D-schijf. Ik heb ooit eens ergens gelezen, dat daar een programma-tje voor bestaat; weet alleen niet meer waar. Graag een reactie hierover.
Ik wil dit doen, zodat ik na mijn upgrade van WinME naar XP niet alles opnieuw hoef te installeren.
 
Als je van ME naar XP gaat dan kan dat in 1 keer, XP eroverheen installeren moet genoeg zijn. Wil je XP op een schone schijf installeren (eerst formatteren) dan zul je sowieso de programma's opnieuw moeten installeren om de registry-keys weg te schrijven.
 
XP over ME

Oke, maar werkt WinXP dan net zo goed/betrouwbaar als dat je 'n compleet schone installatie zou doen(formatteren etc. etc.).
 
Op zich wel, je neemt uiteraard fouten, die in je huidige versie zitten, gewoon mee naar XP. Een clean install heeft daarom vaak de voorkeur.
 
Internetten, mailen problemen onder WinME

Dus de probleempjes die ik nu ondervind met internetten/mailen onder WinME, zijn dan waarschijnlijk blijvend.
Zodra ik verbinding maak, heb ik al vrij snel last van het feit dat het aanroepen van programma's, surfen en mailen allemaal wel lukt; maar dat de PC telkens zo'n 10 a 30 seconden blijft 'hangen' vooraleer de reacties op het aanroepen komen.
Dit fenomeen doet zich dus alleen voor nadat ik geconnect heb (Cable Wanadoo), Als ik niet connect, geen problemen met progjes e.d.

Heb AMD AThlon 1600 +, 512 MB, 80 Gb
 
Upgrade

Kan het zijn dat de installatie van 'SP1 en internet werkset', de 'Internet explorer Q818529' en de update voor 'Outlook Express Q 330994' wellicht (of deels) deze problemen veroorzaken. M.a.w. terug naar de default-installatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan