Nero 6 (Screenshots)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.877
Aangezien de demo van Nero 6 nog niet via ahead.de te downloaden is heb ik een aantal screenshots gemaakt om te zien wat jullie kunnen verwachten van Nero 6.

De plaatjes zijn in totaal zo'n 350 kb dus voor mensen met een analoge modem kan het wel even duren voor ze te zien zijn.

image1.jpg


Het installatie scherm..

image2.jpg


Je kunt je oude Nero gewoon updaten naar de nieuwe, de eerste keer dat ik dit deed kwam hij met de melding dat mijn demo versie verlopen was dus heb ik hem gewoon gewist en opnieuw geinstalleerd en toen ging alles goed.

image3.jpg


Dit keer ook ondersteuning voor WMA.

image4.jpg


Dit is beetje ala Easy cd creator vind ik, je kan hier gewoon makkelijk cd's maken, rw's legen, covers maken enz enz.

image5.jpg


Als je een cd wilt maken in Nero zelf met een wizard krijg je dit scherm te zien waar je allerlei soorten cd's kunt kiezen.

image6.jpg


Stel, je maakt een audio cd dan kan je makkelijk alle bestanden toevoegen die je wilt en je ziet direct hoeveel MB je precies geselecteerd hebt. (Handig als je veel mp3 in 1 map hebt staan)

image7.jpg


Als je klaar bent met uitzoeken van de liedjes kom je in het volgende scherm en krijg je een netjes overzicht wat er precies op de cd komt en in welke volgorde.

Er is nu ook een functie dat je de pauze's tussen de liedjes kan weghalen (kon in vorige versie's ook wel maar koste iets meer moeite).

Mocht er iemand nog meer screenshots willen dan hoor ik het wel..

Greetz,

Dennis
 
Kan je nog wel zelf de instellingen voor het branden van bijvoorbeeld iso's aanpassen, zoals in voorgaande versies? Kunnen die wizards ook geheel uit?
 
Geplaatst door caveman
Kan je nog wel zelf de instellingen voor het branden van bijvoorbeeld iso's aanpassen, zoals in voorgaande versies? Kunnen die wizards ook geheel uit?

Je begint eigenlijk direct zonder Wizard :

image8.jpg


Ik denk dat dit is wat jij bedoelt met die ISO instellingen?
 
Ja, dat bedoel ik. Gelukkig :) Mooie schermpjes boeien me niet zo.
 
Geplaatst door masterprut
is ie er ook in het nederlands? :p

Geen idee, zal nog wel een taalpatch komen.

Ja, dat bedoel ik. Gelukkig Mooie schermpjes boeien me niet zo.

Mij ook niet, maar als je het even snel moet doen is zo'n wizard toch wel handig. :)

image9.jpg


Je kan trouwens nu gewoon cue files openen en branden.. je ziet zelfs wat voor tracks er allemaal opstaan enzo.. (Kon nog niet voor zover ik weet?)

image10.jpg


Burning.. :)
 
Geplaatst door rene_overtoom
En hoe komt Ome Dennis eraan :cool:
Is indd mooi stukje software:thumb:

Dat doet er verder niet toe lijkt me.

En ja het is inderdaad een mooi en (voor zover ik nu zie) een goedwerkend programma met veel extra's (die ik allemaal nog moet uitzoeken).
 
Waarom mag je hier wel plaatjes van laten zien en van Longhorn niet? :rolleyes: (Just asking)

Aangezien ik dit las op hun site:

When will Nero 6 be released?

Nero 6 will be available on July 25th at www.nero.com

Nero 6 will be available on August 25th at all major retailers.

When will the first Demo be available for free download?

On July 25th!
 
Geplaatst door Smartguy
Waarom mag je hier wel plaatjes van laten zien en van Longhorn niet? :rolleyes: (Just asking)

Aangezien ik dit las op hun site:


Zie jij ergens dat het niet mag dan? Microsoft heeft het duidelijk aangegeven, Ahead niet.

Conclusie -> Het is gewoon toegestaan.

//ontopic
 
Mooi programma. Ik zie inderdaad dat hij nog niet in het Nederlands is. Versie 5.5.10.20 heeft ook een WMA plugin, en is volgens mij de laaste Nederlandse versie.
 
Ziet er inderdaad mooi uit.
Moet hem nog installeren .Daar hoef ik geen 4 nachtjes voor te slapen .
biggrin.gif
 
Pijnlijke bug in Nero 6...

Sinds vorig weekend kan de officiële versie van Nero 6 bij Ahead Software gedownload worden. Nummertje 6 is de nieuwste versie van dit populaire en veel gebruikte programma voor het branden van CD's. Al snel echter is gebleken dat dit programma een pijnlijke bug bevat dat in bepaalde gevallen zelfs uw harde schijf kan wissen zonder dat u daar iets tegen kunt doen.

De bug is terug te vinden in het programmaonderdeel "Nero Recode". Met "Nero Recorde" kan, net zoals met DVD Shrink en Clone DVD, de inhoud van een originele DVD dusdanig worden gecomprimeerd dat deze DVD op een gebrande DVD past. "Nero Recode" gaat echter de mist in bij het afhandelen van tijdelijke bestanden en doelmappen. Standaard worden deze geplaatst in de map Locale Instellingen voor de actuele gebruiker.

Gaat de gebruiker een nieuwe DVD bewerken en de mappen voor tijdelijke bestanden en doel bevatten al bestanden, dan wordt de gebruiker daar op gewezen. De gebruiker krijgt dan de kans om een nieuwe map voor de tijdelijke bestanden en doel aan te wijzen. Is dit gebeurt en wordt dan een nieuwe decodering gestart, dan krijgt de gebruiker weer de melding dat er al bestanden in de desbetreffende mappen staan. Kiest de gebruiker er dan voor om die bestanden te verwijderen, dan worden niet alleen de mappen voor tijdelijke bestanden en doel leeggemaakt, maar de hele root van de harde schijf waar die mappen aangemaakt zijn.

De makers van Nero zijn op de hoogte van de bug en werken momenteel hard om zo snel mogelijk een nieuwe versie, zonder de pijnlijke bug, aan te kunnen bieden. Nero

Bron: Breekpunt.nl
 
Alleen bij Nero zwijgen ze in alle talen over de bug. De retail versie schijnt al in de winkels te liggen aan de andere kant van de oceaan, dus zal er ook wel een losse update voor uitkomen.

Voor de enthousiaste kopers: wacht op de webeditie, omdat hiet nieuwe functies in komen, die niet in de retail zitten.
 
nero 6

Hoi ,nero 6 is wel te downloaden ik heb heb hem ook al
alles werkt als hij geinstaleerd is behalve het branden
 
nero nl

geef me dan advies waar ik de nero kan krijgen waar ik wel mee kan branden liefst in 't nederlands bedankt voor de moeiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan