Aanbieding voor verenigingsleden.

Is er al bekend wanneer het abonnement ingaat?
 
Die van jou is 4 december binnen gekomen en doorgestuurd, je zou dus al bericht gehad moeten hebben.
 
Helaas,

Ik heb nog niets gehoord....

H
 
Hey Tiborv,

Pal na mijn laatste mailtje begaf mijn hdd het...en je raad het nooit...de volgende dag lag de acceptgiro voor de C'T in de bus, ze hadden het zeker druk met al die aanmeldingen :) ...ik kon alleen niet op helpmij komen maar iig bedankt voor de moeite....

greetz
H
 
Kan iemand mij vertellen of deze actie nog loopt? Huijb misschien?

Hij staat nog wel op de verenigingssite (al werkt de link van Borfje niet meer) maar voordat ik me aanmeld graag wat zekerheid :).
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik nu ook wel interesse in ;)
 
Kan iemand mij vertellen of deze actie nog loopt? Huijb misschien?

Hij staat nog wel op de verenigingssite (al werkt de link van Borfje niet meer) maar voordat ik me aanmeld graag wat zekerheid :).
Wanneer er voldoende interesse is wil ik evt. wel een "boom" hierover opzetten met de betreffende firma.
 
>>>Wanneer er voldoende interesse is wil ik evt. wel een "boom" hierover opzetten met de betreffende firma<<<<

:confused: :D
Heel goed, daar staat dus niet dat het er niet meer was.
 
Hoe officieel is het dan? Want ik heb interesse, en wil in principe meedoen. Maar wil dan graag wel details over kosten, looptijd, etc.
Ik heb ze 1 minuut geleden een mailtje gestuurd, tevreden? ;)
 
Ik heb ze 1 minuut geleden een mailtje gestuurd, tevreden? ;)
En antwoord gehad, wat dat antwoord is hou ik nog even geheim, maar het gaat goed komen. :thumb:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan