Aanbieding voor verenigingsleden.

Sorry, maar eigenlijk totaal niet. Er zijn nog steeds maar 2 mensen die het aantrekkelijk vinden.
 
zelfs als ik hetzelfde doe zijn we nog steeds maar met 4 :(
 
ik ben er triest van.....
 
Het is toch erg jammer dat er geen 10 leden bij elkaar zijn te krijgen die een zeer aantrekkelijke korting op een goed blad willen??????
 
Zouden ze er niet naar kijken???? Moeten we ze misschien een mailtje sturen met de aanbieding?:eek:
 
Het is toch erg jammer dat er geen 10 leden bij elkaar zijn te krijgen die een zeer aantrekkelijke korting op een goed blad willen??????

Tja.. Nogal ja, van de, wat is het, 200 leden die we hebben?
Eigenlijk geldt dat voor vele(bijna alle) acties die we hebben gehouden. Animo is erg klein.
 
We hebben zeker een te rijke achterban....:confused: of te arm... maar dan betaal je denk ik ook geen lidmaatschap voor de vereniging?
 
We hebben zeker een te rijke achterban....:confused: of te arm... maar dan betaal je denk ik ook geen lidmaatschap voor de vereniging?

Tja als ik voor mijzelf mag spreken.. ik heb een jaartje of 2 een abonnement op dat HCC-blad genomen en heb mij er op betrapt dat ik er toch nooit in kijk/lees.

Omdat ik (vooral nu) weinig tijd heb om dat spul door te lezen/bladeren vind ik het wat zonde van mijn geld :) want ik weet van mezelf dat ik t toch op 1 grote stapel gooi.. en er niet meer naar kijk :eek:
 
Ik ben al lid van dit blad geworden via de vorige actie :)

Dus om nou twee abonnementen te nemen ...
 
Tja als ik voor mijzelf mag spreken.. ik heb een jaartje of 2 een abonnement op dat HCC-blad genomen en heb mij er op betrapt dat ik er toch nooit in kijk/lees.

Omdat ik (vooral nu) weinig tijd heb om dat spul door te lezen/bladeren vind ik het wat zonde van mijn geld :) want ik weet van mezelf dat ik t toch op 1 grote stapel gooi.. en er niet meer naar kijk :eek:

Kan je ze niet doorsturen naar Zuid-Holland :D?
 
ik heb een jaartje of 2 een abonnement op dat HCC-blad genomen


Ik had een probleem met mijn computer, ging naar de plaatselijke HCC afdeling en werd lid van HCC. Toen kreeg ik dat blad er gratis bij...;)

Misschien een idee voor Helpmij.nl en C't ??? :evil:
 
Ik heb hier de computeridee als abbo.
Als die via hier werd aangeboden had ik dat zo gedaan.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan