Aanbieding voor verenigingsleden.

Tiborv

Inventaris
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
19.156
In samenwerking met de F&L Publishing Group kunnen wij de leden van de Helpmij.nl vereniging een korting aanbieden op de abonnementsprijs van het maandblad C't (Computer techniek). In plaats van de normale € 51,00 betaal je € 41,95 (abonnement met CD) per jaar (11 bladen).


<hr>
C't is een blad dat zich richt op de meer ervaren computeraar. Tests en de diverse artikelen gaan diep in op details. Ook Linux cq software wordt regelmatig besproken.

Uit een onderzoek van tweakers blijkt dat dit blad het populairst onder de computeraars is.

Zie ook http://www.vosberg.be/doc/reviews/ct.shtml

<hr>
Interesse? Ga naar de verenigingssite en vul het formulier in.

Nog geen lid van Helpmij.nl en toch interesse? Geef je op als lid van de vereniging. Zodra je lid bent kun je gebruik maken van dit voordeel.
 
Ik heb al een abonnement maar vind de korting wel interessant. Als ik lid wordt van de vereniging kan ik dan toch gebruik maken van deze korting?
 
Jazeker, dat kan. De korting gaat dan de eerstvolgende abonnementperiode in.
 
Leuk idee!

Kan je ook anderen hiermee lid maken (onder jouw naam bijvoorbeeld) of moeten zij ook eerst lid worden van de vereniging?
 
Alleen het verenigingslid kan een abonnement aanvragen. Wat wel kan is dat jij het aanvraagt voor een ander op je eigen naam en dat jullie onderling uitvechten hoe jullie het doen. Wij zijn verplicht te controleren dat het opgegeven adres overeenkomt met het adres dat wij van je hebben. Klopt dit adres niet dan mogen we het niet doorsturen.
 
Ik heb het formulier nu dus ingevuld.
Komt er ook nog iets van een bevestiging .. van helpmij.nl of van de uitgever?
Om te controleren of het één en ander goed overgekomen is :)
 
Je krijgt vanzelf bericht van de uitgever.
 
Als je hier aan mee doet heb je heb verenigins lid geld er al bijna uit :)
Zodra ik weer geld heb word ik verenigings lid :p
 
Iemand vroeg me hoelang deze actie eigelijk duurt... Dus hierbij vraag ik het jou Tibor :)
 
Mooi:) Het is een leuk sinterklaas of kerstkado :)
 
Leuk initiatief, ik wil zeker een abonnementje! Praktisch probleempje, ik kom de verenigingssite niet op. Ik weet m'n lidnummer niet en nu wordt er een e-mail verstuurd met m'n lidnummer naar verhoog@helpmij.nl. Maar hoe kom ik bij de e-mail? Heb al geprobeerd een accountje aan te maken in OE (met als login 'verhoog', password hetzelfde als op de site en pop3.helpmij.nl) maar dat werkt niet. Ik mis dus duidelijk iets....
 
Laat maar.... De mail met mijn lidnummer is geforward naar mijn pers.adres :rolleyes:

Snel lid worden nu........ :)
 
CT = dat wat anders dan Computer Totaal?
 
C'T is kort voor magazine voor computer techniek ... is een wat slimmer blad dan bijvoorbeeld C!T ... zo noemen ze het zelf ...

C!T is de afkorting voor computer totaal ..

Dus ja .. het is wat anders ... dit is hun site
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan