E-Mule+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
1.440
Ik heb e-maule geistaleerd (de plus versie dan ;)). Maar waarom kan ik niet normaal downloaden? 2/3 van mijn downloads staat op wachten terwijl mijn hele hardeschijf word leeg geplukt (ik share zo'n 500/600 mb echte content).
Kan iemand me der wat van uitleggen? De meeste progjes snap ik prima maar e-maul blijft een raadsel ook naar het lezen van de e-mule faq en de e-mule+ faq.

Win 2000 pro
Dail-up verbidning (56k6 :()
3 downloads in de wachtrij

Whaaaa wat doe ik fout???
 
heb je.

Heb je die update link al.?

Maar met emule heb je bij het gedownloaden filmpje wel een nederlandse ondertitelling;)
 
Programma's/muziek die erg in trek zijn, daar moet je meestal in de rij staan (100 wachtenden vind ik geen uitzondering) . Heb ik ook met Emule. Maar voordeel met ADSL uiteraard, gewoon pc paar dagen aan laten staan en je hebt alles binnen.

Dit vind ik ook geen geschikt programma voor 56k.

Kazaa is inderdaad de beste oplossing. Die files starten meestal direct, en anders de 2de die je aanklikt wel.
 
Kan daarmee nooit geen snelheid krijgen . 1tot 3 kb terwijl ik wel Adsl heb .
Het duren dagen eer die keer start .Er wordt wel volop geupload .Er zijn makkelijker manieren om aan de nieuwste films te komen .Dan bedoel ik niet KaZaA(Lite).
Maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten wat hij neemt.
 
Flipull Waarvoor heb je bericht verwijderd

Er hoort hier een bericht van Flipull tussen . Waarvoor die het heeft verwijderd?Geen idee.


Alcatel zonder router.Geen Adsl-Lite .Dat je poorten open moet zetten heb ik wel meer gehoord.Maar ik vind het zo lastig dat je iedere keer servers moet gaan zoeken.Met ander peer 2 peer programma`s hoef ik dat helemaal niet.

Ik ben met Winmx zo op snelheid zodra ik iemand heb gevonden .Met een paar nieuwe films in je shared en zo komen vanzelf.
Met muziek precies zo .Als je maar een beetje in de goede categorie zit.Hoewel ik dit niet veel doet.

Dan kan ik hier wel meer op gaan noemen maar dan ga ik zo Off_Topic .
Dat anderen het wel lukt met E-Mule ,of E_Donkey enz,
dat zal wel dan.Hij (E-Mule) staat er nu niet meer op vandaar.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door edwinus


Zelfs Bit-Torrent heb ik wel eens gehoord.

Klopt ja, werklt zeer goed, op dit moment een Bittoret, Kazaa en eMule download lopen :D.
 
Die shareeaza klinkt perfect :) Die download ik nu ff. Wat ik zo lees is een wachttijd van enkele dagen normaal op e-mule? Nou laat het dan maar want ik ben nooit meer als 6 uur per dag online (jah ik heb een hele hooogggeee telefoon rekening) dus da lukt nooit :(
Kazaa zuigt zoek maar eens op truespace dan vind je alleen maar oudere versie's :( Bovendien word kazaa nu leeggeplukt door de RIAA en zo en zijn er veel minder bestanden te vinden als eerst :(
Bah waarom bestaat er geen ultieme download client met alles der op en der aan en automatische voorang voor modemgeruikers :(
 
Met ShareAza zit je nog steeds met de wachtijd, alleen het voordeel is gewoon dat je "alles" in één programma hebt zitten. Bittorret (linken) raadt ik trouwens ook iedereen aan, ga geen link geven aangezien we dan een beetje verkeerd gaan hier. Maar zoek eens met Google en je komt een heel eind.
 
Misschien een vreemde vraag .Waarom als je zoveel online bent doe je het dan nog met een 56k modem.
Deed dat vroeger ook niet.Ja wel eens een keer nachtje
voor iets wat onbetaalbaar is.
Of is er niks anders mogelijk?Adsl ?
 
Met Bittorrent heel wat bioscoopfilms .Het enigste nadeel dat het komen en gaan is met die sites .
bytemonsoon en torrentse zijn gestopt bv.
Omdat iedereen maar afsluit duurt het wel lang om het laaste stukje te krijgen.
 
Geplaatst door edwinus
Misschien een vreemde vraag .Waarom als je zoveel online bent doe je het dan nog met een 56k modem.
Deed dat vroeger ook niet.Ja wel eens een keer nachtje
voor iets wat onbetaalbaar is.
Of is er niks anders mogelijk?Adsl ?

Der is helemaal niks nopez nanus beschikbaar hier. Geen asdl geen kabel :(. De kosten vallen s'nachts nog wel mee ik weet het nie precies maar stukken goedkoper dan overdag :).

mss : da bergentheim ooit nog eens asdl krijgt : http://adsl.bergentheim.net of www.adsl.bergentheim.net.

Aan bioscoop films heb ik niks veelste groot :(

K'zal ook eens gaan zoeken op bittoret
 
Dat dacht ik al .Als er geen winst valt te halen dan doen ze het niet zo gauw.

Als je weten hoe Bit-Torrent werkt moet je hier maar eens kijken .Bij filesharing bovenaan .Daar staat hij bij.
Maar ik denk dat voor jou ook niet zo geschikt is.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door edwinus

Maar ik denk dat voor jou ook niet zo geschikt is.

Zodra ik breedband heb neem ik wraak op de kpn dan ga ik zoveel downloaden dat al hun srvers uitvallen :evil:

Anyway bedankt voor de link
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan