AOpen QF50A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Berichten
793
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe kast te kopen. Dit wordt waarschijnlijk een AOpen QF50A (http://www3.alternate.nl/cgi-bin/info/showtechdata.pl?artnr=tqxn30&refer=Behuizingen PC Midi Tower )

Er zit voeding bij van 300 Watt. Ik zie dat je ook voedingen hebt van 400 Watt en hoger. Is 300 Watt genoeg? Ik wil in de toekomst een P4 mobo en processor gaan kopen.

Nog een vraag. Ik heb nu een micro-ATX mobo, past dat in de genoemde kast? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten bij het kopen van een nieuwe kast en voeding?

Op het gebied van kasten, voedingen en mobo's ben ik niet zo op m'n plek ;)

Plaatje van de kast:
qf50a_black_s.jpg
 
Geplaatst door Saviola
Er zit voeding bij van 300 Watt. Ik zie dat je ook voedingen hebt van 400 Watt en hoger. Is 300 Watt genoeg? Ik wil in de toekomst een P4 mobo en processor gaan kopen.

Nog een vraag. Ik heb nu een micro-ATX mobo, past dat in de genoemde kast? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten bij het kopen van een nieuwe kast en voeding?
[/IMG]
Of 300w genoeg is hangt van je systeem af. Als je een hele snelle processor en videokaart hebt zou 300w wel eens aan de krappe kant kunnen zijn. Wat voor systeem ben je van plan te kopen?

Ja, micro-ATX past er gewoon in.
 
Geplaatst door meelman

Of 300w genoeg is hangt van je systeem af. Als je een hele snelle processor en videokaart hebt zou 300w wel eens aan de krappe kant kunnen zijn. Wat voor systeem ben je van plan te kopen?

Ja, micro-ATX past er gewoon in.

Bedankt voor je reactie.

Als processor had ik deze in gedachte: klik

En als mobo deze: klik

Videokaart weet ik nog niet, maar dat wordt niet zo'n super kaartje. Ik wil er geen games op gaan spelen.
 
Als processor wil ik je deze aanraden. Hij is het prijsverschil waard.

Dat moederbord is goed. Dat is zo'n halve Canterwood (goedkope chipset die door een foutje van intel de functies heeft van de duurdere)

De 2,4 is geen echte slokop en als je geen 9800pro/5900ultra koopt als videokaart is 300W genoeg. Maar meer is altijd beter :D
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je tips en info. Ik weet genoeg :thumb:

Ik ga de kast waarschijnlijk volgende week halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan