Sitecom Router wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tvhouwel

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
Berichten
258
Stom stom stom, maar ik ben het wachtwoord van mijn Sitecom XDSL Cable Router 45 kwijt.
Ik had het nodig toen ik even die logging mailtjes uit wilde zetten.
Is hier nog iets aan te doen of heb ik gewoon pech?
Theo
 
Ja,kan,ik heb ook zo'n ding.
Je moet hem dan helemaal resetten.
In het boekje staat hoe dat moet.
Heb je het boekkie nog,anders zoek ik het wel ff voor je op.
 
uitzetten, resetknop ingedrukt houden tijdens aanzetten, ingedrukt houden tot ie 2x knippert, volgens mij.
 
Nou het boekje heb ik niet meer, maar wel de handleiding als html ooit geinstalleerd.
Daar vind ik nu

To Clear All Data and restore the factory default values:
Power Off.
Hold the Reset Button down while you Power On.
Keep holding the Reset Button for a few seconds, until the RED LED has flashed TWICE.
Release the Reset Button. The Broadband Router is now using the factory default values.

Dus dat zou mijn wachtwoord ook weer resetten?
Ik wacht wel even tot mijn buurman tijd heeft om te helpen want dat gaat me alleen niet lukken. Tenminste het opnieuw instellen dan.
Maar blij toe dat het hiermee kan. Bedankt
 
Als je gedaan hebt wat je hebt geschreven,dan issie gereset.
Hoe die ingesteld moet staan kan ik je wel vertellen hoor.Zeg maar welke provider je hebt.......
 
Geplaatst door FHG1969
uitzetten, resetknop ingedrukt houden tijdens aanzetten, ingedrukt houden tot ie 2x knippert, volgens mij.

Doe gewoon wat FGH1969 schrijft in het Nederlands.
Ik laat je zo zien op een hele begrijpelijke manier hoe je je routertje weer goedkrijgt.
 
Provider Home, Breedband kabel
Maaaar, er was toch ook nog zoiets als een intern ip adres? Ik heb er 2 pc's op.
'k ga overmorgen op vakantie en ik denk dat mijn dochter die thuisblijft het niet zo kan waarderen als internet het niet doet.
We hadden nogal wat gedoe een tijdje geleden bij het instellen.
Ik hou jullie nog wel op de hoogte
 
Geplaatst door Tvhouwel
Provider Home, Breedband kabel
Maaaar, er was toch ook nog zoiets als een intern ip adres? Ik heb er 2 pc's op.
'k ga overmorgen op vakantie en ik denk dat mijn dochter die thuisblijft het niet zo kan waarderen als internet het niet doet.
We hadden nogal wat gedoe een tijdje geleden bij het instellen.
Ik hou jullie nog wel op de hoogte

Hier staat ''HOME'' ook tussen.Doe wat er staat en alles komt weer goed.
 

Bijlagen

  • router leo-alle inst.voor alle providers !!!.doc
    37 KB · Weergaven: 584
Geplaatst door Tvhouwel
Provider Home, Breedband kabel
Maaaar, er was toch ook nog zoiets als een intern ip adres? Ik heb er 2 pc's op.
'k ga overmorgen op vakantie en ik denk dat mijn dochter die thuisblijft het niet zo kan waarderen als internet het niet doet.
We hadden nogal wat gedoe een tijdje geleden bij het instellen.
Ik hou jullie nog wel op de hoogte

Je hoeft verder niets aan je pc's te veranderen.Het ging je alleen maar erom dat dat wachtwoord niet meer bekend was op je router,dus je pc's zijn ongemoeid gelaten,daar heeft het niets mee te maken.

(Zet er gewoon geen ww meer in.Er is toch niemand die bij jou thuis daaraan zit te rommelen neem ik aan.)
 
Nou, router is gereset, maar ik krijg geen verbinding meer.
Wel als ik de netwerk kabel van home rechtstreeks in de pc doe. Nu dus, maar niet via de router.
Ik ben in het menu van de router geweest, maar bij het testen zegt hij dat de test mislukt is.
 
Heb je de pcnaam van @home en werkgroup wel weer goed ingevult?
 
Bij hostnaam oid.

Ik ken je router niet. Check de handleiding eens
 
Ok alles weer opgelost.
Ik was nog even de computernaam kwijt, maar kwam er later achter dat die ook bij systeemeigenschappen van de pc te vinden is. Toen dat ingevuld was in de router deed hij het opeens een stuk beter.
En ik heb gelijk wat screendumpjes uitgeprint, voor de volgende keer.
Bedankt voor de hulp
Theo
 
Sitecom Router wachtwoord en Gebruikersnaam

Stom stom stom, maar ik ben het wachtwoord en Gebruikersnaam van mijn Sitecom Router N300 Model: WL183V1002 kwijt.
Ik had het nodig toen ik even die logging mailtjes uit wilde zetten.
Is hier nog iets aan te doen of heb ik gewoon pech?

Bob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan