Drive C:\ (FAT32) does not support files>4gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

proelikie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
63
Drive C:\ (FAT32) does not support files > 4 GB

ik wil een dvd rippen en hebt dat altijd gedaan,maar ik heb mijn pc geformarteerd en alles erop gezet,nu wil ik een dvd rippen met dvd decrypter maar krijg dit te zien,
Drive C:\ (FAT32) does not support files > 4 GB
Drive D:\ (FAT32) does not support files > 4 GB
Drive E:\ (FAT32) does not support files > 4 GB
Drive F:\ (FAT32) does not support files > 4 GB
wie weet hoe ik dit kan veranderen ,mijn systeem is er sterk genoeg voor
amd athlon xp 2000+
512 mb geheugen
windows 98 se
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp niet goed hoe je dat in het verleden wel is gelukt, want de FAT kan idd. geen files >4GB aan. NTFS kan dit wel.......................
 
ik snap het ook niet ,maar het rare is dat het nu niet kan,hoe los ik dit op,zodat ie het wel herkend,
groeten edwin
 
de pest is dat ik van video/fotobewerking / DVD's kopieren etc. etc. geen tierelier verstand heb dus het enige wat ik kan verzinnen is dat jij in het verleden mogelijk middels gedeeltes kopieerde dan wel dat de software die je gebruikte het voor je in hapklare brokken gereed maakte omdat die software "intelligent" is en naar je FAT32 keek alvorens te beginnen ?

Wellicht grote onzin, maar nogmaals, ik heb er geen tierelier verstand van, vandaar dat ik ook niet begrijp dat het voorheen WEL lukte.

Een tweede mogelijke oorzaak voor het positieve verloop in het verleden is mogelijk een instelling binnen je kopieersoftware die het mogelijk maakt om files groter dan 4 GB automatisch te delen / knippen in delen die minder dan 4 GB zijn...................??? Wellicht staat die instelling nu uit ???
 
Je kunt DVDDecrypter toch wel gewoon gebruiken, ook al krijg je die melding?
Moet je er alleen voor zorgen dat je File of IFO mode kiest en niet de ISO mode.....
Overigens kun je bij Tools->Options file splitting inschakelen zodat ie de bestanden op je HD niet groter maakt dan 4 Gig (of minder).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan