shirts?

Zijn er al acties ondernomen, voor de shirts? Mijn shirts beginnen namelijk op te raken.. en ik wil wel weer eens wat nieuws :p

En ik ben gewoon zwaar teleurgesteld, dat er na 16 (!!) maanden nog stééds niks is gebeurd..

Nou weet ik wel dat shirts niet boven onderhoud aan de site staan, maar toch.. 16 maanden is wel érg lang :confused::rolleyes:

Startpost:
19-08-2003 12:32

Dus komop.. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik had allang niks meer gehoord, dus ik reken er al niet meer op:eek:

Groeten Oossie
 
Geplaatst door oossie
Ik had allang niks meer gehoord, dus ik reken er al niet meer op:eek:

Groeten Oossie
Toch zonde.. is veel animo voor, dus er zou weer een stukje "winst" uit behaald kunnen worden.. :rolleyes:
 
Het zal wel goed gaan, we horen er niet zoveel meer over.:D
Maar als ze er zijn verneem ik het graag
 
Is er nou niemand binnen Helpmij die dat op zich kan nemen?????
 
anders gezegd op zich 'wil'nemen :)
 
Ok, even kort hierop terugkomen.
We hadden het idee om het dit keer anders aan te pakken dan de vorige keer, alleen moeten we eerst bekijken of dit finaciëel haalbaar is (er komen nog wat rekeningen voor de hosting)
Als het één en ander duidelijk is, hoe en of het kan, laat ik het direct weten, dit kan wel nog even duren want ook de contributie moet eerst nog geïnt worden.
Ik weet het, weer langer wachten, maar nu moet dat er ook nog maar even bij, jullie zijn toch al zo geduldig, dus ik hoop dat jullie nog iets langer kunnen wachten.
 
Nog wel even, ja.

Eerst de contributie innen en daarna berekenen hoevel er beschikbaar is e.d. Duurt wel even.
 
Gelukkig heb ik mijn oude nog, en hij is nog heel ook.:D
 
Voeg mij maar aan de lijst toe de anderen zien er idd niet meer uit of zijn ingepikt ;-)

stuk of 3, maatje xxxl met v-hals!!!

Heel erg graag.................
greetz
hehe
 
Zijn wel veel grote maten die besteld moeten gaan worden :p

Misschien dat het logo er dan wel groter op kan ofzo ... ruimte zat :evil:
 
Dat krijg je met al dat zittend werk :p
Chipje hier drankje daar en maar compouteren...
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan