Verbinding valt weg bij connecten naar....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shivo

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2003
Berichten
14
Misschien hoort het bij de games maar denk dat er hier wel iemand is die mij kan helpen.... Althans dat hoop ik.

Ik heb het spel Black hawk down daarnaast speel ik veel andere spellen online. Nu kan ik alleen met black hawk down niet online spelen op het moment dat ik dat probeer trekt het spel de volledige internetverbinding in het netwerk weg...

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet
 
Geplaatst door Shivo
Misschien hoort het bij de games maar denk dat er hier wel iemand is die mij kan helpen.... Althans dat hoop ik.

Ik heb het spel Black hawk down daarnaast speel ik veel andere spellen online. Nu kan ik alleen met black hawk down niet online spelen op het moment dat ik dat probeer trekt het spel de volledige internetverbinding in het netwerk weg...

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet

Als het een illegale versie is, is dit logisch.
 
Geplaatst door toetje33


Als het een illegale versie is, is dit logisch.

Ohja?? vertel eens?

@Shivo:
Wat bedoel je precies met "Trekt het spel de volledige internetverbinding in het netwerk weg"? bedoel je dat het internet dan bij iedereen heel langzaam wordt, of valt het internet er echt uit (dus dat er geen verbinding meer is).
 
Als je een serialkey hebt die door 100 mensen gebruikt word kan het zo zijn dat je er niet mee op internet kan spelen.
 
Geplaatst door toetje33
Als je een serialkey hebt die door 100 mensen gebruikt word kan het zo zijn dat je er niet mee op internet kan spelen.

Maar dat is toch heel wat anders dan dat heel de internetverbinding in het spel weg trekt? Als de serial als illegaal is geregistreerd dan krijg je een foutmelding bij het verbinden met de server en/of het spel stopt, is mijn ervaring.
 
Geplaatst door toetje33


Als het een illegale versie is, is dit logisch.

Ik heb de originele versie.

En wat er hebeurd is dat de verbinding volledig wegvalt bij alle gebruikers op het netwerk.

En wat je kan zien is dat het lampje van de router in 1 x uitvalt en weg verbinding. Maar nogmaals de versie is legaal want ik heb zelfs de aankoopbon nog en de andere speler in het netwerk heeft het ook en ook die versie is 100 % legaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan