cpu power uitwisselen tussen pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

freaky program

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
27
Ik heb thuis 2 pc's staan in een netwerkje.
1 pc heeft een processor van 166mhz met windows 98
de andere heeft een amd 2000+ met windows xp

ik wil dus graag dat ik als ik op de trage pc werk een gedeelte van de processor ruimte van de snelle pc 'leen' zodat de trage pc sneller wordt

weet iemand hoe ik dit kan doen?
 
Wat jij wilt zal helaas niet gaan.:(

Het zou eigenlijk te mooi zijn.
Als je dan meerdere pc's hebt kan je oneindig je snelheid opkrikken.:8-0:

Het enige wat je kan doen om een beetje snelheid extra te krijgen, is meer geheugen in die trage pc doen.
 
Maar dat is niet wat je hoort

Ik lees vaak artikelen dat er een hele hoop computers gekoppeld zijn met elkaar om een hogere processor snelheid te krijgen.
Hoe doen ze dat dan?
 
Re: Maar dat is niet wat je hoort

Geplaatst door freaky program
Ik lees vaak artikelen dat er een hele hoop computers gekoppeld zijn met elkaar om een hogere processor snelheid te krijgen.
Hoe doen ze dat dan?

Dan lees je dat verkeerd, dat kan namelijk niet.
 
Mischien bedoel je zoiets als setihome, waarbij idle processorcapaciteit wordt gebruikt om collectieve berekeningen uit te voeren ten behoeve van het ontdekken van buitenaards leven. Dit is echter niet helemaal waar, je haalt in dit geval van het internet een stukje door te rekenen informatie af dat op jouw lokale pc wordt geplaatst, en als dat is doorgerekend wordt het teruggestuurd naar de setihome server voor het resultaat. Er is dus alleen sprake van een virtuele koppeling van processorcapaciteit via internet.

Ten tweede hebben we al buitenaards leven ontdekt; ze zitten op helpmij en heten moderators :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan