Groot Probleem !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
Berichten
608
ik heb dus een duo abb en nen DI-604 router, alles is inorde qua IP-adressen, maar af en toe macheert inet niet, dan weer wel, is echt weird zenne. en dan ook, hoe kan ik online gamen me zone router, want da wilt me maar ni lukken...kheb gelezen da ge den iet moet instellen via de config van die router, maar sinds gisteren heb ik een nog groter probleem...:(

als ge naar die config wilt gaan, moet ge alt ne username en een paswoord ingeven, nu heb ik al 100 keer in die config geweest me gewoon admin in te vullen bij username en paswoord gewoon wit te laten, dus geen in te vullen...nu wil ik gisterenavond nog ies in die config, vraagt die ineens ook een paswoord, een waar ik dus nog nooit van gehoord heb en da ik ook ni gekozen/ingesteld heb, dus ik heb geen flauw idee waar ik dit paswoord moet zoeken of wa da kan zijn...iemand een suggestie ?

ps : kheb die router ook al 1000 keer proberen resetten me die reset knop, mor macheert ook ni...:( kpeis dak er terug mee nr de winkel ga gaan, want dit heb ik nog nooit meegemaakt, een paswoord vragen terwijl er nooit een opgegeven is!!!
 
Laat de username maar eens wit en vul als password admin in.
 
wanneer je op reset drukt wordt normaal alles gereset incl. je paswoord. dus je moet gewoon het vakje van je paswoord leeglaten.
 
of je sluit 1 pc aan je modem. ( dus de router even wegnemen) dan klik je daar bij ip instellingen op vrijgeven.dan sluit je alles aan ( router, 2de pc) en druk je op vernieuwen.wanneer dit is gebeurd zou je denk ik wel weer op internet kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan