Groot Probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetje33

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2002
Berichten
2.534
Ik heb een groot probleem, heb mijn pc overclocked, maar iets te ver, mijn beeldscherm sprong uit, normaal met mijn oude mobo, was het zo dat hij Als ik hem uitdrukte en weer aanzette, het weer deed, dus beeldscherm geen oranje maar groen lampje gaf en beeld gaf.

Nu niet!

-Ik heb de bios batterij er een dag uit gelaten.
- Stoom eraf
- Cmos Jumper omgezet

Dit allemaal een dag

Nu ben ik radeloos!

Wie o wie helpt me?

Edit: Mobo is een: Msi K7N2 Delta ILSR
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens de batterij eruit te halen en dan de (juiste, let hier op) jumper te gebruiken om je bios te resetten. Gebruik het boekje (als je die niet hebt even op internet kijken voor een PDF handleiding van je moederbord) om te kijken wat de juiste jumper is.
 
Geplaatst door Masera
Probeer eens de batterij eruit te halen en dan de (juiste, let hier op) jumper te gebruiken om je bios te resetten. Gebruik het boekje (als je die niet hebt even op internet kijken voor een PDF handleiding van je moederbord) om te kijken wat de juiste jumper is.

Jep ik had het al gedaan nu nog 3x en werkt echt neit Maar toch bedankt!

Nog een editje:

Hij blijft bij de Real Time Clock Hangen, kan ik zien aan de lampjes achterop mijn pc ( zatten bij het moederbord)
 
Laatst bewerkt:
Haal alle overbodige hardware eens uit je pc, dus alleen mobo, cpu, 1 reep geheugen en 1 HD. Start de PC dan weer eens.
 
Geplaatst door Masera
Haal alle overbodige hardware eens uit je pc, dus alleen mobo, cpu, 1 reep geheugen en 1 HD. Start de PC dan weer eens.

Hij start wel op alleen blkijft bij de real time clock hangen, monitor blijft oranje, ik moet eigenlijk dus alleen weten hoe ik mijn bios wis!
 
Volg dit goed op!!!

Wat je kunt doen is het volgende:

- haal de voedingsstekker uit je PC.
- haal de batterij uit je Mobo.
- druk de batterij met de - pool tegen beide contactpuntjes aan.
- LET WEL OP DAT JE IN GEEN GEVAL DE SPANNING VAN DE BATTERIJ VERKEERD OM OP DE CONTACTPUNTJES ZET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als het goed is, doet je Mobo nu wel weer wat, zo niet, bel MSI en zeg dat je een nieuwe bios nodig bent!

Good luck!

Armand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan