Remote control vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pauldo

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
Berichten
45
Wat wordt er met remote control bedoelt?

Wat zijn alle mogelijkheden van remote control?

Zijn er beperkingen?

Wat voor rol speelt internet bij de nieuwste ontwikkelings?

Ik moet deze vragen van mijn pa weten maar ik heb er geen verstand van net als radmin ofzo.
Ik woon nu op mijzelf maar ik wil mijn pa toch kunnen helpen met zijn problemen en altijd toegang kunnen hebben tot zijn pc

Alvast bedankt

Pauldo
 
nou......

nou ik heb gehoord dat het ook op afstand kon gedaan worden. Dus van nijkerk naar harderwijk......toch?
 
Ik weet niet of windows 2000 de functie "hulp op afstand" ondersteunt !
 
Standaard niet maar bij microsoft kun je wel een Remote desktop client vinden.

Pauldo,

Ik begrijp dat je je vaders pc over wilt nemen ten tijde van problemen van zijn kant?

Radmin, VNC, pc anywhere zijn daar goede produkten voor, waarbij gezegt moet worden dat VNC het enige freeware programma is.

Beperkingen zijn er niet echt. Het gaat niet zo snel dan op je eigen pc en het helpt natuurlijk wel als jullie beide een snelle verbinding hebben
 
als ik nog op beide pc's windows 2000 server zet daar zit er toch een in gebouwd
 
In w2k server zit idd terminal server maar ik denk dat het voor jullie situatie niet geschikt is.

Als jouw vader een probleem heeft met zijn pc en hij krijgt bv een foutmelding en jij logt in middels remote desktop zie jij niet wat hij ziet. Jij logt als het ware in op zijn pc waarbij je dus niet ziet wat hij ziet.
 
is er software en wat zijn de mogelijkheden van remote control dan. En de beperkingen.
En wat voor rol speelt internet bij de nieuwste ontwikkelings?

Ik moet het gewoon ff weten
mijn pa is erg moeilijk in dat soort dingen hij wil weten wat er mee gedaan kan worden en van al die vragen
Dus ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor hun advies maar ik heb gewoon ff die antwoorden nodig anders komt er niks van en moet ik regelmatig langs komen bij mijn pa

bedankt mensen
 
Werkt "Verbinding met extern bureaublad" niet over internet? Die kun je namelijk gewoon installeren vanaf de XP cd op jouw 2000 machine. Zelf heb ik dat in een netwerkje en vanaf een W98 machientje kan ik inloggen op mijn XP beest. Denk dat dat ook wel over internet wil. Mijn ervaring met WinVNC is dat het zelfs over een lokaal netwerk errug traag is alhoewel het er wel mooi uitziet.
 
extern bureaublad is leuk maar niet voor probleem oplossing aangezien je niet ziet wat de ander ziet.

Pauldo,

Ik heb je al mogelijkheden gegeven ten aanzien van programma´s

Mogelijkheden zijn om iemand zijn pc over te nemen en in veel gevallen ook bestanden te up- of downloaden.

En de rol van internet bij de nieuwste ontwikkelingen lijkt me dat het sneller gaat dan met een 56k verbinding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan