spambuster

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjude7

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
45
Beste helpers,

kunnen jullie me vertellen wat een goeie, en gemakkelijk hanteerbare, spambuster is? Ik had ooit een hele fijne die mn mail direct controleerde, en alle spam automatisch naar een spam-mapje dirigeerde. Ben alleen de naam vergeten... Maar in voor allerhande anti-spamsuggesties.

Dank!
Jude
 
Dank je wel crash. Begrijp ik t goed dat je de mailwasher steeds zelf eerst moet aanklikken vóór je je mail checkt, of kan hij ook geintegreerd worden in je eigen mailbox?

Groet,
Jude
 
Spam

Mailbell is een goed prg, filtert 98%. De full versie staat op m'n website bij download1.
 
Geplaatst door superjude7
Dank je wel crash. Begrijp ik t goed dat je de mailwasher steeds zelf eerst moet aanklikken vóór je je mail checkt, of kan hij ook geintegreerd worden in je eigen mailbox?

Groet,
Jude
Idd kan hij niet geintregeerd worden.
Je opent eerst Mailwasher en check je de mail, nadat de mail gefiltert is, wordt je Outlook Express geopent.

Je moet wel handmatig aangeven of bepaalde mail op de blacklist moet komen.
 
Laatst bewerkt:
Mailwasher is wel ok,

maar ik vind het toch raar dat die spammail met virussen telkens terug blijven komen ookal staan ze op de de blocklist en zijn ze gebounced
 
Dank aan u allen. Wat jammer is is dat beide niet in inbox kunnen worden geintegreerd, en dat mailwasher maar 1 e-mailaccount kan overzien. Heb gekozen voor mailbell, is nl tevens een goede indicator voor nieuw binnengekomen mail.

Groets,
Jude
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan