Verschil DSL en ADSL?

Status
Niet open voor verdere reacties.

1957

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Berichten
164
Je kunt bij provider Demon een DSL Express abonnement afsluiten voor €19,95 p. mnd. Weet iemand wat het verschil is tussen ADSL en DSL? En wat beter is? Ik ben namelijk op zoek naar een niet al te duur abonnement met volledige internettoegang voor een vast bedrag per maand. Ik kan onderhand met alle 'aanbiedingen' door de bomen het bos niet meer zien.
 
Mijn inziens zit je iig al bij de goede provider lettende op service, prestaties, tevredenheid klanten en prijs.

DSL is gewoon hetzelfde als ADSL maar word voor de makkelijkheid wat afgerond.(a=Asymentric)
SDSL is wel anders, dan is je upload cappaciteit gelijk(s=Symetric) aan je download.
 
Bedankt. Ik zit nog niet bij demon. Ik heb nog een 'gewoon' abonnement bij Het Net en betaal dus per tik. Is er ergens een site waar ik het een en ander kan vergelijken? Alvast bedankt, gabrielle
 
Mijn inziens zit je iig al bij de goede provider lettende op service, prestaties, tevredenheid klanten en prijs.

DSL is gewoon hetzelfde als ADSL maar word voor de makkelijkheid wat afgerond.(a=Asymentric)
SDSL is wel anders, dan is je upload cappaciteit gelijk(s=Symetric) aan je download.

kan ik een dsl router gebruiken als ik een adsl lijn heb ?
 
Topic is van 2003.
Maak even een eigen vraag aan voor jouw probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan