Rare soort van Gamecube?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
436
Hoi

Ik was net op google aan het zoeken naar plaatjes van de gamecube ( natuurlijk als avatar ;) ). Maar opeens kom ik een hele rare tegen. ( klik hier voor een link er naar toe)
Volgens de beschrijving is het een gamecube. Maar wat voor een?
Het is niet dat ik hem wil kopen ofzo maar ik wil gewoon weten wat dat voor een dingetje is.

dude90
 
Beschrijving

Meet the Panasonic Q -- a hybrid machine that combines a Nintendo GameCube and Panasonic DVD player into one. The Q is available as Japanese import version only but has been fully modified to play back Japanese as well as American Game Cube software. Additionally it plays all Region 1-6 (PAL & NTSC) DVD movies, VCDs and MP3s. A great product for all entertainment fans.
 
Wat ik nu begrijp is dat het dus een gamecube en dvd speler in 1 is?
 
Best een fijn ding.

Ik denk dat dit nu wordt gemaakt om de gamecube weer populair te maken. ( net zoals de prijsverlaging).
 
Dit ding bestaat al net zo lang als dat de Gamecube zelf bestaat en is nooit een succes geworden omdat 'ie gewoon niet bekend is in Nederland.. wel een leuk ding overigens...
 
:8-0: Bestaat hij al zolang?

Er is nooit iets van bekendgemaakt dat hij bestond! :confused:
 
waarschijnlijk omdat hij alleen in Japan is uitgebracht, best wel jammer eigenlijk.
 
waarschijnlijk omdat hij alleen in Japan is uitgebracht, best wel jammer eigenlijk.

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic. Deze is uit 2003, dus heeft het totaal geen zin hier meer te reageren.

Ik sluit deze daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan