Computer in netwerk uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jimmy123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2003
Berichten
3
Is het mogelijk om in een netwerk de ene pc met de andere pc af te sluiten? Zo ja, hoe dan?

Of moet je dat perse met de aan/uit schakelaar doen van de andere pc? (dus niet mogelijk)
 
Ik doe dat met netmeeting. Gewoon de besturing van de computer overnemen en afsluiten. Ik wil er nog een handleiding voor maken dus als je die wilt zal ik er wat vaart achter zetten.
 
ik bebruk er Remote Administrator voor mooi programma:)
 
symantec pc anywhare gebruik ik ervoor.

Het schijnt dat er ook een nederlandse versie van is, alleen kan ik die niet vinden.

Groeten Oossie
 
Geplaatst door Rubie-The-Sysop
Ik doe dat met netmeeting. Gewoon de besturing van de computer overnemen en afsluiten. Ik wil er nog een handleiding voor maken dus als je die wilt zal ik er wat vaart achter zetten.


Lijkt me wel wat ja :)
 
Geplaatst door margaNo



Lijkt me wel wat ja :)

Okey, in het weekend zal ik hem maken. Ik werk wel met win XP dus het kan er anders uitzien dan bij jou als je onder een ander OS werkt.
 
Ik houd me ook aanbevolen, laat je even weten wanneer de hanleiding klaar is.

Groeten Oossie
 
Ik ben er toenet nog even mee bezig geweest. Maar lbijkbaar heb ik het op deze computer al eerder ingesteld. Dus nu krijg je niet het gedeelte van w8woorden enzo. Maar ik porbeer het nog een een andere comp en ik hou jullie op de hoogte.
 
Geplaatst door Rubie-The-Sysop
Ik ben er toenet nog even mee bezig geweest. Maar lbijkbaar heb ik het op deze computer al eerder ingesteld. Dus nu krijg je niet het gedeelte van w8woorden enzo. Maar ik porbeer het nog een een andere comp en ik hou jullie op de hoogte.

ok, we wachten op jouw! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan