waar is mijn instellingen venster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelieboelie

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2002
Berichten
258
ik heb het volgende probleem:
ik heb met tevredenheid de router DC-202 - Broadband xDSL / Cable Router 4S (van www.sitecom.com) in gebruik genomen. deze heb ik nu al 1 jaar. maar een maand geleden heb ik PC 1 en PC2 (2 pc's in het netwerk) allebei geformatteerd.

zowel op PC1 (win 9 en PC2 (win XP) kan ik maar niet in het instellingen scherm komen via de browser. terwijl ik dat eerst wel kon. het gekke is dat ik wel gewoon met alle 2 de pc's kan internetten, en bestanden kan delen. maar ik kan dus niet het instellingen venster raadplegen. ik heb ook al mijn virusscanner en firewall zelf verwijdert, maar dit heeft ook geen zin. ik denk dat ik ergens een instelling verkeerd heb staan? heeft u mischien een oplossing, of wat tips om me op weg te helpen? ik kom er echt niet meer uit.

de software heb ik ook al een aantal keren opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt.
alvast bedankt
 
Je komt dus niet meer op de configpagina van je router?

Heb je de router al even van het stroom gehad?
 
jep, inderdaad, ik kom niet meer in mij config scherm van mijn router via de browser.
ik zal eens ff de stroom eraf halen, kijken als dat helpt
 
mario, super bedankt, ik heb gewoon ff de stekker erui getrokken, weer in het soptcontact gedaan, en voila, hij doet het weer!!!!!!!! :D :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan