Spyhunter welkome aanvulling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Waar Adaware en Spybot de melding geven dat er niets gevonden wordt, vindt spyhunter nog wel wat items.
Hoe moet ik Spyhunter zien? Als aanvulling op de beide andere programma's of vindt ie sowieso meer
 

Bijlagen

  • spyhunter.jpg
    spyhunter.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 122
Zij stelt toch aan ons de vraag en alleen met een printscreen kan ik niet zoveel. :) ;)
 
Geplaatst door sigma
Zij stelt toch aan ons de vraag en alleen met een printscreen kan ik niet zoveel. :) ;)


Oops sorry, had de link er natuurlijk bij moeten zetten
 
Maar ik vraag me ook af: hoeveel progjes wij nog nodig hebben? :( :(
Ik word er doodziek van. :evil:
Heb nu al op de PC staan: AdAware, SpywareBlaster, Spybot, SpyewareGuard, SpyStopper en NIS.
 
Geeft niks, ik vergis me ook regelmatig.
Tenslotte is dat menselijk.

;) :)
 
Maar ik vraag me ook af: hoeveel progjes wij nog nodig hebben?

Misschien is dit wel een completere versie en dan kun je mogelijk een aantal programma's verwijderen.
Ik zag nl. wel in de printscreen dat er tegen ruim 14.000 items beschermd werd.;)
 
Hmm, probeer ik ze te verwijderen, krijg ik de melding: 'sorry you have to puchase the Remover application. Go to the website'

:evil:
 
Dat is natuurlijk weer minder aantrekkelijk, want de andere programma's zijn gratis tenslotte.
 
Ja idd. Nou ja, dan maar handmatig weghalen dus.
Ik neem aan dat ik die registervermeldingen met regedit toch gewoon kan wissen ?
 
Als ik jou was dan zou ik al de bestanden die het programma even plaatsen in de spyware sectie met de vraag of Pieter Arntz er even naar wil kijken.
Denk dat Kleinkramer ook wel geinteresseerd zal zijn.
Zij vertellen je dan wel wat ze er van vinden.
 
Hij doet vrij lang over dat scannen. Zag ik ook: kopen, anders kun je niet verwijderen.
Hij vond niet veel, en ik ga niet uit het register sleutels van Creative Labs weghalen. Straks werkt mijn geluidskaart niet meer.
2 van de gevonden bestanden had ik al in mijn oog. Ik denk dat ik ze naar Pieter ga mailen dan zetten ze ook in AdAware.
 
Heb Spyhunter gedumpt n.a.v. de reactie van Pieter in spywaretopic.
 
Ik heb hem zelf ook geprobeerd en ook bij mij probeerde hij Acrobat Reader, sites die ik bezocht had e.d. als spyware te bestempelen.

Dat bedoelde ik met spijkers op laag water zoeken.

Als ik voor zo'n programma zou betalen, zou ik ervan verwachten dat het meer echte spyware en tracking cookies vindt dan AdAware of Spybot S&D.

Maar daar heb ik geen enkel bewijs voor gezien, integendeel.

Kijk maar wat Kleinkramer dit slachtoffer aanraad, dat toch overduidelijk SpyHunter heeft: http://forums.spywareinfo.com/index.php?showtopic=17475

Groetjes,

Pieter
 
Laat alle echte spyware gewoon ongemoeid dus.... ben je mooi klaar mee :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan