memorycard play station 1en 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
Berichten
594
goeden morge allemaal!!

mijn zoon krijgt voor sinterklaas,een play station 2

nu koopt sinterklaas,er ook enkele plastation 1 spellen bij,deze kun je ook op play station 2 spelen.

maar om deze op te slaan,heb je dan ook een memorycard nodig,voor play station 1 om de spellen van playstation 1 op te slaan??

anders moet je iedere keer voor aan met het spel beginnen toch?

wie weet goede raad??

groetje,s
 
Volgens mij wordt daarvoor gewoon de playstation 2 memorycards gebruikt.
Het lijkt me sterk dat de memorycards van Playstation 1 in de playstation 2 kunnen.
 
nog meer tips hier over?

heb het van iemand gehoord !!

mischien nog meer mensen een idee?
 
Volgens mij heeft Crash helemaal gelijk. Je hebt dus geen PS1 memory card nodig.
 
ik ben trouwe bezitter van ps2 en volgens mij heb je er wel 1 nodig (doe ik althans), ze passen er perfect in en het werkt...
 
Geplaatst door sluys
ze passen er perfect in en het werkt...
Mooi dan weet ik dat ook weer.
Wil er ook eentje aanschaffen en heb nog memorycards van de Playstation 1.:)
 
SLuys heeft gelijk.
Om ps2 spellen op te slaan heb je een ps2 mem.card nodig en om ps1 op te slaan heb je ps1 mem.card nodig.
Erg simpel he:D
 
beide nodig

je hebt ze echt beide nodig om op te slaan !!

bedankt allemaal
 
Maar je kan ook gewoon de ps1 games opslaan op de
card voor ps2 games hoor.
Dat maakt niets uit,altans doen mijn kids

Groeten Ed
 
Mijn dochter speelt hier ook met een ps1 game op een ps2, en kan het gewoon opslaan op de memory kaart voor een ps2.

Greetz Patrick
 
bij mij lukt dat niet
maar geen probleem, want ik heb ze beide
 
ps1 memory card

neen dat haat nie met ps2 memory op ps1 game ik heb ook een ps1 game op mijn ps2 (rayman) en als ik brobeer te saven lukt het nie
 
ps1 memory card

heeft iemand een memory card van ps1, ik wil er één kopen voor een vriendelijk prijsje :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)
Stel even je eigen vraag, deze topic is van 2003 en van iemand anders. Als je iets over wil nemen van iemand, moet je even je vraag in de marktplaats van Helpmij zetten, andere vragen kunnen op het forum.

Deze sluit ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan