longhorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

nwo solid

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2003
Berichten
6
hoi ik wil graag info over de nieuwste win longhorn is der al een versie te krijgen die goed draaiend is???? ik ben reuze benieuwt naar deze versie graag zou ik alle nuttige informatie willen

mvg Danny v Dellen
pietjedanny@hotmail.com
 
informatie is er genoeg te vinden op internet
het vragen naar een download link is hier niet toegestaan :eek:
groetjes huib
 
Wat nu gebeurd, ook hier dus (niet negatief bedoeld) = in de laatste tijd, vooral via MSN chat, jeugdige pubers van de leeftijd van mijn jongste dochter (± 16 jaar oud) elkaar ophitsen over Longhorn. Wie heeft hem en wie niet? Dat zou stoer zijn :D :D .
Soms is het moeilijk te begrijpen dat een programma in ontwikkelingsfase, of delen van een programma, nooit echt goed werken.

Oh ja, en ze hebben nu vakantie dus meer tijd voor chatten, Longhorn, etc.. :D :D :D
 
Nou ben ik dan 15, maar ik wordt niet hitstig van Longhorn ofzo :p.

En trouwens, dat is nieuw voor mij dat "jongeren" daar echt zo in geïntresseerd zijn. Nu zijn er wel een paar uit mijn klas die PC's wel leuk vinden, en ik loop vaak voor met dat soort dingen ( :p ) maar echt vragend/chattend erover, nee hoor... (ik wel trouwens :p, anders open ik er geen heel topic over. Maar echt continu erover hebben, nee hoor. Ik volg de feitjes wel, en loop achter de nieuwstjes aan maar ben niet zo van dat "gedoe" ;))
 
Ik zeg niet over jou XP_PC dat jij hitsig van wordt. Het viel me op dat:
- mijn jongste dochter begon over dit tijdens chatten: hey Pa…een nieuwe Windows is er…
- de meeste vragen hier, en discussies over Longhorn, komen van ± 16 jarigen. Ook wat betreft het zoeken naar (1 download). Misschien zie ik het anders. Als een ‘oude bok’…. ik ren nooit achter dé nieuwste, alleen omdat het nieuw is.

Don't take things personally ;) ;)
 
Hahahaha, was ik ook niet van plan :cool: .

Maar wat jij nu beschrijft was mij nog niet eerder opgevallen. De interesse voor illegale dingen onder leeftijdsgenoten al wel trouwens, maar dat is een ander verhaal :p.

Maar goed, we hadden het over Longhorn ;). Ik stuur je nog wel een mailtje.
 
Ik ga straks naar bed (al dat eten en drinken = ik word moe! :D)

Het viel me op (alleen bij mijn jongste dochter) = na of tijdens het chatten gebeuren de vreemdste dingen op de PC:
- veel spyware
- virussen (soms)
- nieuwe programma’s (‘aanbevolen door chat vriendjes/vriendinnetjes)
Misschien jij, als hobby, zie je 1 en ander anders. Maar er zijn vrij veel ‘jeugdigen’ dat bezeten zijn van: heb je dit/dat? Ik heb het nieuwste dit/dat. Ook erg grappig: men probeert elkaar hotmail te cr__cken. Dan vliegen ze op Kazaa, gaan ze 1 of ander bestand downloaden maar het is ALTIJD een virus! Dus in plaats van een ‘sleutel’ krijgen ze een virus. Vreemd genoeg, ze blijven proberen….
 
ik volg reeds langer een forum dat enkel over longhorn gaat, er zijn ook serials e.d. te krijgen, de admin. zegt dat er mee doorgegaan wordt tot de beta-versie uitkomt, nu blijkt nog alleen de alpha beschikbaar te zijn.
 
mmmm ik begrijp dat jullie geen link mogen geven maar mag ik dan wel vragen hoe jullie aan de versie komen op de fiets naar azie is me toch te ver :p
 
Geplaatst door nwo solid
mmmm ik begrijp dat jullie geen link mogen geven maar mag ik dan wel vragen hoe jullie aan de versie komen op de fiets naar azie is me toch te ver :p

Ik denk geleend van iemand op het wereld wijde web ;).
 
Trouwens, waar ik benieuwd naar ben is: de echte naam.

Longhorn is officieel maar een codenaam he, net zoals BlackComb dat is voor de server versie van Longhorn (die nog niet zeker is overigens).

Whistler Server was trouwens Windows 2003 voor als je het wil weten :cool:.

Longhorn zou wel eens gewoon kunnen gaan heten naar jaar van uitgave.

Want:
Windows 95 --> 95
Windows 98 --> 98
Windows ME --> millenium uitgave (geflopt:D)
Windows 2000 --> 2000
Windows XP --> 2002 (speciale uitgave, Office XP is niets meer dan Office 2002. Office 2003 is nu uitgekomen)
Windows 2003 --> 2003
Longhorn --> ???

Misschien Windows 2006? Of wel gewoon Longhorn, maar dat is niet aannemelijk.
 
Laatst bewerkt:
De Jean heeft gelijk, dus ik blijf bij eigen mening ! :D

Windows ME = geflopt ??? :eek:
Als ik op deze forum kijk dan zijn toch de meeste problemen met XP ;) ;).
Dus ik zou maar zeggen XP = ellende :( :( :( :(
 
Mwâh, het verhaal gaat meer dat (en volgens mij klopt het ook wel) dat er tussen Windows 98SE en Windows 2000 pro (die niet echt voor de thuisgebruiker bestemd was) voor de milleniumwisseling een Windowsversie bij moest komen voor thuis. Het was zeg maar een beetje uitgebreidde Windows 98. Extra opties zoals systeemherstel werkten maar half, werkte nog met FAT32 en het was nog steeds Win 98 design. Windows 2000 voor op kantoor was al veel verder, welliswaar zonder systeemherstel omdat dit toch niet werkte, maar met NTFS en meer opties.

Windows ME is minder stabiel dan XP. Maar XP is "moderner". Veel "oude" dingen (die onder 98, of zelfs onder 2000 nog werkte) doen het onder XP niet meer. Denk aan dos games, girotel en games voor de uitgave van XP. Daar komen een hoop problemen van.

Tuurlijk, de sectie XP software wordt overspoeld, maar opzich, als je "netjes" met XP omgaat houdt deze het langer vol dan ME.

En ik ben tevreden met mn XP, al weet ik dat ook deze niet perfect is. Longhorn schijnt niet echt veel nieuwtjes aan boord te hebben. Vooral een cosmeticaupdate, met wat features die het beheren makelijker maken (maar ook nog stijl/lay-out gericht) en het nieuwe bestandssysteem ter vervanging van NTFS (die alleen 2k, xp, 2k3 mee hebben mogen maken).

Ik wacht rustig af ;).
 
Systeem herstel had ‘bugs’ maar welke Windows niet? En werkt wel, als je dat wil gebruiken…;)
Dat klopt, bedrijven gebruiken Windows 2000, tot nu toe de meest stabiele systeem.

Wat betreft NTFS: het is wat mens van houdt? Ik wil overal bij kunnen dus heb liever FAT.
XP moderner = qua design, maar ook nok vol van rommel zodat Microsoft en anderen TE VEEL over de PC gebruiker weten. Dus ook niet mijn favo…. :( :(
Op deze PC gebruik ik al ruim 3 jaar ME. Nog NOOIT een blauwe scherm of andere zware problemen.
Op de nieuwe laptop met XP : ik zat nog niet 3 minuten op internet om (1 van de.xxx) patches te downloaden en had al direct virus op. En wat een lijst van ‘hotfixes’ (patches) in paar maanden :eek: .

Misschien wordt dat nieuwe Longhorn wat, maar XP… Nee. Dan maar liever Win98 :D :D.

Je hebt gelijk = we wachten het af!!
 
Probleem met systeemherstel ME was, dat als je de patch niet ophaalde hij het helemaal niet deed.
Tja, maar over een jaar of 5 gebruikt niemand meer Windows 95/98 denk ik. Trouwens, tegen die tijd ligt NTFS ook al op de virtuele schroothoop.

Dan behandel jij Windows ME poeflief want ik heb ut zelfs voor elkaar gekregen om de installatie van ME vast te laten lopen :D.
 
Ik heb het offtopic ff aangekeken en toch besloten om het te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan