Printer installeren, SNEL HULP NODIG!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Ik probeer een MPC400 te installeren op een PC met XP. Hoe ik het ook doe, met de cd-rom, de wizard van xp, met de printer (USB) kabel er al in, zonder de kabel erin. Maar hoe ik het ook doe, hij vindt de printer niet!! Terwijl er rechtsonder een schermpje komt met "nieuwe hardware gevonden" !!! Als ik daar dan op klik krijg ik de wizard en kan ie hem weer niet vinden!!!

Help!!!! Zit nu bij iemand thuis dit te installeren, heb snel hulp nodig!!!!

Alvast Bedankt!!!!

p.s. Ik heb iets gelezen over de USB opnieuw installeren maar als ik alles de-installeer bij apparaatbeheer kan ik toch ook mijn draadloze muis en toetsenbord niet gebruiken om het weer opnieuw te installeren?
 
Herkent xp hem niet zelf en staat hij al geinstalleerd bij start-printers en faxapparaten? Of heb je een uitroepteken in apparaatbeheer.
 
Al op de site van de fabrikant gekeken? FAQ of nieuwste driver? problemen moeten hier vrij snel beschreven staan.

Maar klinkt eigenlijk als een kapotte printer want xp herkend ook vrij veel.

en die printer nieuw of oud? mpc400 zegt mij niks
is hij geschikt voor xp?

usb opnieuw installeren lijkt niet nodig als de andere usb apparaten wel goed werken. mischien een goed werkend apparaat in die poort stoppen en je printer in de poort waar dat apparaat uitkwam?

succes
 
@ Blast, de mpc400 is een canon smartbase inkjet printer. (volgens google)
 
eerst de software geinstalleerd alvorens de printer aan de PC te hangen? Bij de meeste printers moet eerst de software geinstalleerd worden, daarna pas de printer er aan hangen.
 
Ja, heb ik allemaal gedaan, ook de nieuwste driver gedownload. Bij Canon tel. helpdesk zeiden ze dat ik die usb opnieuw moest installeren, heb ik net gedaan, helpt ook niet. Er staan nog geen printers geinstalleerd bij printers/faxen of bij apparaat beheer. Nog iemand iets anders?
 
Ik zou hem nu toch maar eens aan een andere comm hangen om te kijken of dat wel werkt, alles is tegenwoordig plug and play en bij canon werkt dat erg goed(vind ik) dus als ie het op een 2e comm ook niet doet..............



succes
 
Wat bedoel je met comm? Computer of ander usb-aansluiting?? De computer is net 2 maanden oud en werkt verder prima. Die printer is heel groot en is dus niet echt handig even mee te nemen naar een andere pc.
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt dus (volgens Canon) dat deze printer moeilijk doet met XP (Ze bellen me terug) Maar kan ik het dan niet installeren met behulp van de Wizard Programmacompatibiliteit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan