Automatisch mail ophalen in oulook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

reindolfijn

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2002
Berichten
48
Hallo allemaal,

Als ik Outlook 2003 open wordt mijn mail niet automatisch opgehaald, bij Outlook Excpress was dit wel het geval en ook bij Outlook 2000 dat ik daarvoor weer gebruikte.

Kan iemand me helpen om de juiste instelling te vinden om dit weer voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt rein
 
extra->opties
tabblad emailindeling
dan knop verzenden/ontvangen
en dan goed kijken waar je vinkjes moet neerzetten en tijd even invullen.
 
Maar dan kun je allen minimaal 1 minuut instellen ik wil het direct ontvangen zonder die wacht tijd van 1 minuut kan dat namelijk ook ????
 
dan moet je op functietoets f9 drukken. Moet outlook wel open staan.
 
extra-opties, dan vinkje zetten bij ; bij verbindeing direct verzenden en je bent klaar.
 
Klopt sigma.
Maar hij wil meteen mail ophalen.
De minium limiet is 1 minuut. Ik zou zelf kiezen voor drie minuten omdat je anders misschien wel een timeout van je server kan krijgen.
 
Wanneer ik het als beschreven instel, dan wordt direct bij het opstarten van het programma de post verzonden en opgehaald zonder wachttijd.
 
Ik heb het precies zo gedaan wat je hebt gezegt alleen moet ik nog steeds op de knop verzenden/ontvangen drukken of op F9 zou het ook kunnen zijn dat outlook denkt dat ik geen verbinding heb ?

Reintje
 
@sigma,
Klopt, als je outlook opstart dan haalt hij meteen de post op.
Maar als ik de vraagsteller goed begrijp dan heeft hij geen geduld om een paar minuten te wachten voordat de volgende scan gaat.

ik lees nu net dat hij zelfs denkt dat ie geen internet verbinding heeft. Het probleem wordt dus nu weer eventjes iets anders.

Reintje,
Waarom denk je dat outlook geen verbinding heeft met het internet. Als je op f9 drukt komt de mail wel binnen?
Als dat zo is dan heb je dus echt een instelling in outlook verkeerd staan.
 
als ik op F9 druk dan haalt hij inderdaad gewoon zijn mail binnen en verzenden. In oulook XP was gewoon outlook starten en haalt het onmiddelijk mail binnen en dat is niet meer zo in oulook 2003 in vind het alleen een beetje vreemd dus dacht ik dat het misschien de verbinding lag maar dat is dus niet het geval anders moet ik het maar gwoon met de F9 knop doen dat is op zich ook niet zoveel werk

Maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties

Met vriendelijke Groet rein
 
Rein,

In outlook 2003 is het wel mogelijk om je mail meteen op te halen als je outlook opstart.
Ik wil wel even een paar screenshots maken zoals ik het ingesteld heb maar geef dan even een e-mail adres waar ik dat heen kan sturen.
screenshots worden namelijk te groot voor helpmij forum.
 
Het is gelukt

Hallo puppie,

Je wordt heel erg bedankt voor de duidelijke beschrijving het werkt nu perfect

BEDANKT

Rein
 
Dat is mooi om te lezen.

Suc6 verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan