chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Berichten
289
het zal wel een hele domme vraag zijn maarja... :(

heeft chello ook iets van nieuwsgroepen ofzo? en hoe werkt dat allemaal? want je kan ongeveer alles van die dingen halen.

ik hoop dat jullie me wat meer uitleg kunnen geven

rick
 
ja net zoals bij andre providers .Bij je e-mail. In e-mail extra en dan de nieuwsgroepen activeren.
 
ben bang dat je pech hebt als ik de verhalen zo eens om me heen hoor van chello gebruikers zijn de nieuwsgroepen nog slechter dan bagger de afgelopen maanden.

maar proberen kan altijd ;) onderstaande een aantal chello newsservers.

news.chello.nl
news.brabant.chello.nl
news.arnhem.chello.nl
news1.chello.nl
news2.chello.nl
newsfeed.chello.nl
news1.upc.nl
news2.upc.nl
news3.upc.nl
news4.upc.nl
nlnews00.chello.com
news.rott.chello.nl
news.ams.chello.nl

om binaries files te kunnen downloaden heb je wel een newsreader nodig.
 
hehe, allemaal bedankt voor de liks enzo... maareh... hoe werken die dingen nou precies? moet ik iets downloaden ofzo of iets anders? :eek:
 
Geplaatst door Ratjesnuf
hehe, allemaal bedankt voor de liks enzo... maareh... hoe werken die dingen nou precies? moet ik iets downloaden ofzo of iets anders? :eek:

je hebt een newsreader nodig als je binaries files wilt downloaden (mp3 enz) voor gewoon tekst groepen volstaat outlook express.

kijk eens op http://go.to/wintips onder nesgroep tools daar vindt je Xnews vint ik persoonlijk 1 van de beter newsreaders.
 
hehe, bedankt ;) ik ben nog nooit zo ver gekomen. :p maar heeft iemand hier ook chello en weet waar ik bv. (s)vcd's, proggramma's e.d. vandaan kan halen? welke groep zegmaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan