XML omzetten naar begrijpelijke taal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepoeh

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2002
Berichten
718
Ik heb met DVDprofiler mijn dvd collectie geexporteerd naar XML (andere optie zit er niet in). Ik wil nu deze file leesbaar krijgen om hem over te zetten naar mijn handheld. Mag HTML worden maar ook een Word/Excel document zou al goed zijn. Waar kan ik dit mee voor elkaar krijgen, als dit al mogelijk is? Mijn kennis van XML is nul en ik wil er eigenlijk ook geen kennis van krijgen. Ik wil alleen een file om kunnen zetten.
Ik hoor graag van U. Alvast bedankt voor de moeite om te antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan