Hartenjagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
7.918
"Vroeger" konden we via het interne huisnetwerk hartenjagen tegen elkaar. De host nodigde de gast uit. Kan dit niet meer in xp?

Kom er net achter dat je alleen single of via internet kunt spelen, klopt dit?
 
Hihihi, kan inderdaad nooit ver zijn. Maar die optie zit er in xp dus niet meer in begrijp ik:D
 
Dat is online, dat kan met xp hartenjagen ook. Ik wilde gewoon weer met zijn 2en tegen elkaar in het netwerk. Maar ik krijg steeds meer het vermoeden dat die functie gewoon niet meer bestaat.
 
Even zorgen dat je in het zelfde spel komt op internet. Je moet het een paar keer proberen met opnieuw een spel zoeken, maar meestal lukt het wel.
 
Dan toch maar online, jammer dat het niet meer op de oude manier kan.:confused:
 
Je hebt nu 'hartenjagen op het internet' erop staan, maar de 'klassieke hartenjagen' bestaat volgens mij ook nog.
Heb je niet de mogelijkheid om die via windwos setup alsnog te installeren??
 
Ik heb 2x hartenjagen erop staan via de xp cd. 1 gewone, en 1 voor op internet. Maar vroeger kon ik met die gewone (onder 98 geloof ik) in een netwerk tegen elkaar spelen, plus 2 computertegenstanders natuurlijk.
 
Er is wel een volgorde voor het aanmelden bij het hartenjagen op het eigen netwerk.
Degene die als eerste meedoen moeten kiezen voor 'ik wil meedoen in een netwerk' , de laatste mag pas keizen voor 'ik wil zelf delen'
 
Ik moet het uit m'n hoofd doen, mijn XP machine staat ingepakt tijdens de verbouwing. Maar in 98/ME wertke het in elk geval wel zo. Misschien kan iemand anders met XP even kijken?
 
Klopt dat het in 98 wel zo werkte. Ik heb zelf xp, maar het programma is zo erg klein met 2 tabbladen dat ik onmogelijk iets over het hoofd kan zien.:D

Dus zoals ik al dacht, dat wordt online spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan