Ringtone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dr. Einstein

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
10
hoi,

Ik heb pas geleden een sms-je naar 4010 gestuurd en dan zou ik 3 ringtones per week krijgen. Dat klopt allemaal maar nu wil ik ermee stoppen. Hoe kan ik er nu mee stoppen wat voor een sms-je moet ik dan sturen om hem te annuleren.

Groeten Dr. Eintein.
 
hallo

je moet gewoon trug een berichtje zenden naar 4010 en dan zet ik in het bericht gewoon stop en dan is da normaal gedaan. veel geluk er mee
 
Lukt niet!!!!!!!!!!

Hallo ,

Het lukt maar niet om me af te meldden bij een ringtone ik heb eerst een smsje gestuurd naar 4010 en probeer me nu af te meldden ik heb een sony ericsson T310 en het lukt maar niet wie kan mij AUB helpen.

Alvast Bedankt voor de informatie.

Groeten Dr. Einstein:confused:
 
Stuur RING STOP naar 4010 let op wel hoofdletters.
Daarna moet het over zijn.
 
4010 Onbekend Animails SMS messaging Via website of uw dierenarts Ja Nee
4010 Onbekend Beste Mop GO [spatie] STOP [spatie] BESTEMOP Ja Nee
4010 Onbekend Discotheek The Matrixx INFO [sp] SMS [sp] MATRIXX [sp] UIT Nee Nee
4010 Onbekend Gratis kaarten Kane STOP [spatie] KANE Nee Nee
4010 Onbekend Hits HIT [spatie] STOP Ja Nee
4010 Onbekend Pimpernel chatdienst AAA [spatie] PM [spatie] STOP Nee Nee
4010 Onbekend Ringtones RING [spatie] STOP Ja Nee
4010 Onbekend Verjaardag vergeten JARIG [spatie] UIT Ja Nee
4010 Onbekend Win 500 spel INFO [spatie] STOP Ja Nee
4010 Lastminute Lastminute SMS Alert LM [spatie] UIT Ja Ja
 
2 de keer

Heb ik al 20 x geprobeerd maar het lukt niet ligt dat misschien aan mij telefoon:(
 
SMSjes 4010

ook ik kreeg een tijdje geleden massa's berichten die ik niet had gevraagd en ik moest er nog voor betalen ook!!:mad:
STOP werkte niet om af te melden, maar blijkbaar moet je een e-mail sturen naar helpdesk.nl@netsize.com daar kunnen ze voor jou uitzoeken hoe de dienst moet worden uitgezet.

Ik kreeg ook zeer snel een antwoordt dat ik was afgemeld voor de dienst en sinds die krijg ik noch berichten, noch rekeningen :thumb:

DUS helpdesk.nl@netsize.com of 010 437 87 88

Als je belt moet je na het super lange band je je nummer inspreken en dan wordt je ook afgemeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan