voetbal opstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
821
beetje vreemde vraag misschien maaruh wie weet er misschien een programmatje waar ik een voetbal opstelling kan maken??? iets simpels ofzow:)

jah ik maak geen opstelling voor vanaaf hoor:) :D dat laat ik aan Dick over;) ;)

Bedankt Vincent:thumb:
 
tja, zonder meer informatie kan je antwoorden verwachten als:

start WinWord, type op de eerste regel "keeper" en zet er een naam achter,
type op de tweede regel "linksback" en zet er een naam achter,
type op de derde regel "centrale verdediger" en zet er een naam achter,

enz............

(niet serieus bedoeld vanzelfsprekend, maar WEL serieus bedoeld : wat is je "goal" -> doel wat je wilt bereiken met het progje, m.a.w. WAT zoek je precies / ongeveer............. ?)
 
Nou eigenlijk zoek ik iets waarmee ik zelf een formatie kan maken (dus 4-3-3 ofzo) en waarmee ik een naam van een speler in kan typen en dan daarachter de positie van de speler in kan vullen. Als ik dan klaar ben zie ik een schemaatje van wie en waar ik iedereen opgesteld heb.

Dus zoiets!:D ;)

Is het zo wat duidelijker??:D :)

Groetjes Vincent:thumb:
 
Ik ben bang dat ik je niet kan helpen omdat ik dus ook na je uitleg nog steeds niet goed begrijp waar je heen wilt....... sorry........
 
nogmaals de zelfde vraag

Hallo,

Ik kwam per toeval op dit forum, maar ben opzoek naar een soort programma waar ik onder andere het volgende in terug zou willen zien:

mogelijkheid om een opstelling te maken
aanwezigheid bijhouden
doelsaldo in een statistiek kunnen aflezen
programma in kunnen voeren
spelers overzicht
training mogelijkheden
Verschillende formaties

Dit zijn wat losse onderwerpen waarvan ik graag gebruik zou willen maken als een dergelijk programma bestaat, het gaat dan echt om een eigen team, amateur voetbal.

ik weet niet of het bestaat of dat iemand het zou kunnen maken, er bestaan vergelijkbare sites, daar maak ik nu dan ook gebruik van, maar daar mis ik wat dingen zoals het makkelijk uitdraaien van overzichten en aanwezigheid voor eigenoverizcht nu ben ik afhankelijk wat de spelers zelf invullen.(wat nog wel is niet wil gebueren)

Nogmaals geen idee of er iets dergelijks bestaat maar hoor het graag als mensen het herkennen of een andere mogelijkheid zien om het op te lossen, of misschien met het zelfde probleem zitten,

Met vriendelijke groet,

Hoevers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan