Grote pictogrammen in Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytos

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
318
Op de pc van m'n neefje, waar nog al eens op gerommeld wordt, staan sinds kort grote pictogrammen in de taakbalk. Ik kan bij de eigenschappen van de taakbalk echter niets vinden dat ik aan/uit kan vinken. Nu ben ik al een tijd niet meer zo in-to Win98. Weet iemand waar ik dit kan oplossen, zodat er weer pictogrammen in een normaal formaat komen te staan?

Let op: het gaat dus niet om grote of kleine pictogrammen in venster of in het Startmenu. Dat kan ik wel vinden. Maar het gaat echt om de grootte van pictogrammen in de Taakbalk. Ze zijn nu 2x zo groot als normaal. Daardoor is de taakbalk ook 2x zo hoog als normaal. Dat ding naar beneden toe slepen om 'm kleiner te maken lukt ook niet.

Alvast bedankt voor eventuele oplossing.
 
Hoi,

In de desktop vrije ruimte rechter muisknop> eigenschappen> vormgeving.
Daar de verschillende mogelijkheden eens doorlopen, zoals titelbalk, activetitelbalk, enz eens doorlopen. en uitproberen. Deze instellingen zijn ook van invloed op de taakbalk.

Groetjes,
Neleke
 
Wellicht heb je hier wat aan. Eenzelfde probleem dat uiteindelijk onderaan de pagina is opgelost.
 
Zit weer achter de pc. Heb inmiddels van alles geprobeerd. Ook de tips bovenstaand. Niets helpt echter.

Snap er echt niets van.
 
Het is gelukt.
Rechtsklikken in de taakbalk -> beeld (geheel bovenin) -> kleine pictogrammen kiezen.

Vorige keer gewoon overheen gekeken. Zal de leeftijd zijn ;)

Status opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan