probleem met Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoelie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
3
Ik kom niet meer op de site van Marktplaats terecht als ik www.marktplaats.nl in typ,ik krijg dan het bericht door dat door technische redenen de site niet beschikbaar is.Ik kom er wel door achter .nl/body.htm in te typen maar dan krijg ik het menu aan de linkerkant van Marktplaats niet.

rara hoe is dit mogelijk en wat kan ik hier aan doen

m.vr.gr. Eric:(
 
Bij mij werkt het gewoon. Kan best zijn dat marktplaats.nl er tijdelijk uit ligt, dit gebeurd wel vaker.
 
Beste tiborov,dit is de oorzaak niet ,als ik www.marktplaats.nl in type en ik druk op enter geeft hij meteen een / teken erachter en dit is waarschijnlijk de oorzaak volgens mijn broer maar hoe kom ik hier vanaf?????

Eric
 
Die / heeft totaal geen invloed. Die geeft alleen het pad aan en aangezien er niets achter staat is er geen verschil tussen marktplaats.nl en marktplaats.nl/
 
Ik krijg de hele page te zien, en vlak voordat ie opent, krijg ik de slash ook.
http://www.marktplaats.nl/

Heb je niet iets geblokkeerd met een virusscanner of popup killer?
Een volledige page geblokekerd, of een ip / ftp nummer van marktplaats?
 
Ik heb het zelfde probleem, ik krijg ook dat martplaats even niet te bereiken is , sorry voor het ongemak, maar als ik op mijn dochter,s pc via explorer naar marktplaats gaat, doet de site het wel gewoon, vreemd, hoe kan dit nou?
 
Ik kan ook gewoon op die site komen. Kan zijn dat je eventuele firewall te hoog staat. Kijk eens bij add-control/privicy e.d. Als je Norton draait, lees dit eens: Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven.

NOOT: Deze specifieke oplossing is geschreven voor startpagina.nl en haar dochterpagina's. Indien u identieke problemen heeft met andere webpagina's, kunt u de in dit document beschreven procedure volgen, waarbij u de domeinnaam van de desbetreffende webpagina invult op de plaats van startpagina.nl.
 
gezina, je bent een topper:thumb: firewall was het probleem niet dat wist ik al, maar de cache van temp was weer eens vol, ik heb deze geleegd, dat stond in de link die jij gaf, anders had ik daar niet opgekomen. nu doet marktplaats het weer! dank U !:D
 
probleem opgelost

Het probleem is opgelost doordat ik de tijdelijke internet bestand gewist heb.

Jongens cq meisjes bedankt voor de de aangedragen opties voor het probleem
 
@ Stoelie...:thumb:

Als iemand anders met zoeken dit topic tegen komt zal ik even beschrijven hoe de cache gewist moet worden.

Om cache bestanden te wissen:

Volg deze stappen om de opgeslagen cache-bestanden in Internet Explorer te verwijderen:

1. Open Internet Explorer.
2. Klik op Extra, en vervolgens op Internet-opties.
3. In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen"
4. Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen".
5. Klik op OK.
6. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan